هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

اولين ماه تابستون با هيلدا جون

1392/5/4 2:33
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

 اينجا خونه دوست و يه جورايي همكاره بابا مجيده كه يه دختره خيلي ناز و شيطون به اسم آرتميس دارند

اون شب نميدونم چرا خجالتي شده بودي و تا يه چيزي ميشد پيرهنتو اين مدلي ميكردي تو دهنت و يه عالمه خجالت ...... مامان ني ني واستون يه عروسك خيلي خوشگل اورد كه بازي كنين و از اونجايي كه عروسكهاي خودت خيلي فشن نيستند كلي عاشقش شده بودي  عاشق نگاهتم كه از دور با كلي تعجب و اشتياق داري مياي نزديك

 و بعد ازون عاشق نگاه مهربون آرتميسم

 

 دوستون دارم فرشته هاي كوچولو

 

 توي اين عكس ها تازه از خواب بيدار شدي و همون موقع بابا اومد از سركار و شما كلي ذوقولون شدي

 

 

 

 

 

 

هيلدا با تيم مورد علاقه بابا مجيد

 

 

 

 

عاشق لم دادنتم

 

واين همه نگاه هاي خوشگل خوشگل براي دايي حميده ديگه

 

                                                                                                                     

 

 

مهربونيت قشنگه

 

 

 

 

 

يكي از ترفنداي دوست شدن با صندليت

 

 

قربون حالت دستت بشم وقتي داري عينكو تنظيم ميكني

 

 

 

 

عاشقتم به خدا

 

هميشه بخننند واسم از ته دلت

 

بلاخره شما ژله رودست زدي و خوردي حتي واينو مديونه كلاس بازيت هستم

ژله رو ميداديم دستت تا نرمي و سرديشو حس كني و بعد هم شيرينيشو واست همشو ميگفتيم هيلدا ژله سرده نرمه خوشمزست شيرينه و آخره بازي كه دستت نوچ ميشد و باعثه ايجاد سوال توي ذهنت ميششد واست توضيح ميداديم كه چي شده كه نوچ شدي

 

توي اين ماه بازم رادين جون و ديديم و شما تا وارد شدي بدون هيچ تعارفي شروع كردي به بازي با اسباب بازي هاي رادين و البته اينجا تلفن دستت در همون لحظه ورودمون كي نميدونم پيداش كردي رادين عزيزم شكه شده

 

 

مامان جون يه وقت تعارف نكني عزيزم

پيدا كن پرتقال فروش رو!

ريزه ميزه ي من

 

 

عزيزم براي اين كه ميوه بخوري دست به چه كارها كه نميزنم

 

 

هورا يه دونه خورديآخ

 

خب حالا بستني

انقدر اين مدلي كه دستتو ميكني توي دهنت دوست دارم كه نگو

 

يه كم هم تيليت

 

نوش جونت عزيز دلم

 

 

يه روز خيلي كار داشتم بهت گفتم برو تو اتاقت بازي كن تا من بيام باهم لالا كنيم وقتي اومدم پيشت به قول يكي از دوستان با اين صحنه ي دل انگيز روبرو شدم

عزيز دلم اينجا خودت صفحه منچتو پهن كردي روش خوابيدي

 

شبي كه واكسن زده بودي و همه اسباب بازيهاتو ريخته بودي توي تختت

لالا لالا لالا لالايي

لالا لالا لالا لالايي

هيلدا خانم خوشگل خانم لالا لالا لالا لالايي

دختر من دختر ناز لالا لالا لالا لالايي

عشق مامان قلب مامان

لالا لالا لالا لالايي

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسی خاله هیلدا
4 مرداد 92 13:31
سورپرایز شدم
نازنين
6 مرداد 92 10:36
وايييييييييييي كاراي هيلدا چقدر بامزست من كه خيلي خيلي دوست داشتم راستي هيلدا جون به مامانت سلام برسون




مرسی نازی جونم


نازنین
9 مرداد 92 9:55
___$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
خاله نرگس
9 مرداد 92 15:00
یعنی ها من عاشقتم.
فدای لم دادنت. چه کیفی داره نه
نوش جونت. من عاشق اینطور غذا خوردنتم و البته صبر مامان سمیه که اینطوری غذا می خوری.
فدای خوابیدنت که عین دخملی خودمه.
صندلی ماشینت مبارک عشق کوچولوی من. آخه چرا اینقدر عاشق عینک هستین شماها
ببوسش از جانب من.


مرسی نرگس جونم
خاله وقتی فقط همین مدلی جند تا قاشق میخوره سمیه هم مجبوره دیگه
مرسی خاله جون
شمام عشق منو یه عالمه ببوس
رها
19 مرداد 92 0:41
جووونم خیل یکارایشو دوست دارم کلی با اینک خودش خابیده ذوق کردم کاش دخترمنم زود مستقل بشه


مرسی خاله جون . ایشالا