هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

كارهاي هيلدايي

1392/5/2 0:45
858 بازدید
اشتراک گذاری

  عاشق ايني كه يه چيزي كه اكثر مواقع گوشي يا كنترل بذاري توي پيرهنت  

                                  

                        يروز ميخواستيم بريم بيرون و شما ول كن وسايلي كه توي خونه جمع كردي نبودي..... و ماهم با همون وسايل رفتيم

 

 

عزيزه دلم وقتي زير چشمي حواست هست كه دارم قربون صدقت ميرم(مثلا داري يه جاي ديگرو نگاه ميكني ولي شيش دنگ حواست پيشه خودمه)

 

                                                                     

اولين كه نه ولي يكي از اولين تلاش هات واسه پوشيدن شلواركت كه بعد به اين نتيجه ميرسي از سر همشايد بشه پوشيد

 

 

هيلداي زحمتكش من يعني عاشق جديتتم توي كار!!!

 

 

وقتي جايي پله يا يكم لبه داره اينطوري پشت بهش عقب عقب ميري تا برسي به لبش

 

                              

 

و بعد هم جلوس ميكني

 

 

 

ناناي تو اتاق دايي حميد

 

عاشق اين عكستم با اين كه تاره ولي قشنگ با روسري نشسته بودي بغل مامان زري و باهاش نماز ميخوندي وقتي ميرفت سجده تو هم سرتو ميزاشتي روي سر مامان زري

عاشق هر دوتونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ُسارا (مامن درسا)
2 مرداد 92 12:22
قربون اون شیمک (همون شکم) کنترل دارت بشم من خاله
چقدر واسه اون نگاههای نافذت دلم تنگ شده
اون عکس پست ثابتت هم عالیه
بوس واسه خودت و خاله و مامانی یه عالمه


ههه مرسی سارا جون
بوس برای درسا جونم و مامان عزیزش
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
2 مرداد 92 14:32
ای جانم عزیز دلم نمیدونم چرا تو این پست به نظرم یه دفعه ماشالا خانوم تر و بزرگتر از قبل اومدی.مامانی حتما واسه دخملمون اسفند دود کن.
قربونت برم عزیز دلم که هر چی وسیله دم دستت بوده برداشتی که بری بیرون.
وای لباسشو گل آفتابگردون داره چه بامزه است.
فدات بشم که با چشم پشت سرت راه میری و جلوس می کنی.اگه پیشت بودم قبلش می نشستم لبه شومینه تا عقب عقب بیای و بشینی تو بغل خودم و حسابی بخورمت.


مرسی الهه جونم
خدا نکنه عزیزم
قابل نداره الهه جون
ههه مرسی خاله الهه مهربونم یه عالمه عشق 2 ساله منو ببوس
رها
4 مرداد 92 1:19
وااااااااای خدا مردم از خنده خیلی ماشالااااا بامزه و شیرین شده این دختربلااااااااااا

یعنی هلاک اداهاشونم به خدا ایشالااااااهمیشه تنش سالم باشه


مرسی عزیزم لطف داری
خاله نرگس
9 مرداد 92 14:55
قرررررررررررررررررربون نگاهت بشم.
اگه بدونی دیروز یه قدمی خونتون بودم. می خواستم ساینا رو بزارم با بک خونتون یه عکس بندازم بزارم وب. نشد دیگه.
یعنی من به فدای اون تمیز کردنت بشم. کاش همینطوری تا آخرش به ما کمک کنین.
وای وای دی جی هیلدا رو ببین.
قربون نماز خوندنت بشم من.


مرسی خاله نرگس عزیزم خیلی دوست داریم ما
خاله جون اگه میرفتی خونه سمیه اینا هیش کی نبود رفتن مسافرت تبریز
خاله یه اس به خودم میدادی میومدی خونه ما اخه دلم برای عشقم یه ذره شده خب
یه عالمه میبوسمت
خاله نرگس
10 مرداد 92 0:13
قربونت برم عزیزم. ما هم دلمون کلی تنگیده. به به دیدم جراغها خاموش بود. حدس زدم نیستن. وگرنه تو باورت می شه من تا اونجا برم هیلدا رو نبینم


الهههههی خاله نرگس میومدی پیش خودم