هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

حرف هاي مامان شب زميني شدنت فرشته كوچولوي ما

1391/6/12 14:23
809 بازدید
اشتراک گذاری

 

هیلدا جون دخترم خواستم این متن و واست یه کم ویرایش کنم بعد فکر کردم که همینجوری بیشتر حل و هوای اون شب و  نشون میده اینکه چقدر ناراحتی‌ و خوشحالی‌ و  دلتنگی‌ و نگرانی رو باهم داشتم و بعد از نوشتن چقدر آروم شدم چون میدونستم چیزهایی که خیلی‌ دوست دارم بدونی یه جائی‌ واست نوشتم


 

به نام خدا - خدای همه خوبی ها

سلام فرشته کوچولوی ما

دخترم الان که دارم واست مینویسم شما حسابی‌ داری توی دل مامان  تکون می‌خوری و من پاهای کوچولوتو حس می‌کنم ،خیلی‌ خوشحالم .انگار خودت هم فهمیدی مامان،که قراره فردا بیای پیش من و بابا و ما بخاطر دیدن شما و روی ماهت تمام سختی‌ها و ترس هارو نمیبینیم و دوست داریم همه رو بخاطر شما به جون بخریم خوشحالم که امشب واسه مامان این همه تکون می‌خوری چون خیلی‌ ناراحت بودم که دیگه از فردا این تکون‌های قشنگتو حس نمیکنم ولی‌ واسم سنگ تموم گذاشتی و یه عالمه تکون‌های قشنگ خوردی و من خیلی‌ خیلی‌ همشون رو توی ذهنم ثبت کردم که هیچ کدوم رو یادم نره -امید به خدا شما هم یک روز اگر خدا واست خواست مامان میشی‌ و همهٔ این لحظه‌ای شیرین رو حس میکنی‌

دخترم ،دلم می‌خواد بدونی عزیزم که دوست دارم توی زندگیت اول از همه خودت و بعد خدا رو بشناسی چون شما خودت یه خدای کوچولویی و روح خدا توی جسمت دمیده شده پس اگر خودت رو شناختی‌ و فهمیدی که با اعتقاد به همهٔ خوبیها و درستیها همیشه راه راست رو رفتی‌ می‌تونی خدای مهربون و بزرگ رو هم بشناسی و شناخت خدا یک دنیا پر از زیبایی‌ و مهربونیه

فردا پاهای کوچولوتو که الان داره دل مامان رو سوراخ می‌کنه میذاری توی دنیا ،دنیایی که من و بابا توش هستیم و منتظر شماییم امیدوارم توی دنیای همهٔ خوبیها و درستی‌ هارو بتونی‌ از بدی‌ها و نادرستیها تشخیص بدی و منو بابا هم همیشه کمکت می‌کنیم .

دختر خوبم

مامان خیلی‌ شما رو دوست داره اومدنت توی زندگیم پر از نشونه‌ها و حس‌های خوب بوده اومدنت واسم خیلی‌ عزیزه خیلی‌ -توی این راه سخت مواظب دخمل مامان باش

خیلی‌ عاشقتم فرشته کوچولوی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آویسا
12 شهریور 91 19:04

اینجا چرا ایقده آپ بارون شده یه دفعه؟
مامانی سمیه خوبه که حسابی فعال شدی


ههههه خاله همین جوری سمیه نشسته واسه این عکسا داستان نوشته منم چند تا پستش کرده ههههههه
سپیده
12 شهریور 91 19:26
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید.
http://koodakeman91.niniweblog.com


حتما
سیمین
15 شهریور 91 17:03
مامان سمیه باریکلا واقعا که دخمل ناسی داری کوچولو ....


مرسی عشقم .سیمینه خودمونی دیگه ؟
مامان ساینا
15 شهریور 91 22:22
چقدر جالب. منم یک چیزهایی تو همین حال و هوا نوشتم. ای خاله به قلبونت بره. من دقیقا یادمه وبلاگ هیلدا جونو اون روزها.
هر روز می یومدم و سر می زدم. می بوسمتون. با


خاله مرررررررسی .ما منتظره خاطراته شمام هستیم نرگس جون
کودکانه های من
16 شهریور 91 18:58
سلام خوبین؟
یاسی جون کجایی؟مگه نگفتی دوستمی؟
کجایی پس؟
دلم برات تنگ شده ، حتماً داری واسه ارشد میخونی آره؟


سلام دوستم خوبی نه عزیزم از الان واسه ارشد ؟ من واسه کارشناسیمم درس نخوندم ههههه . اخه اومدم وبلاگت هیچ خبری نبود .من دوشتتم عزیزم دیدم گفته بودی شاید دیگه پست نذاری .میام بهت سر میزنم عزیزم
مینا مامی لیانا
17 شهریور 91 1:02
عزیزم خیلی قشنگ بود.
همیشه شاد و سبز و سلامت باشین .


مرسی میناجونم .بووووس بوووووس


مریم
18 شهریور 91 0:20
سلام اسم من مریمه.وب خیلی نازی داری خاله شدنتون رو تبریک میگم.نی نییییییییییییی


سلام مرسی عزیزم
زهرا
18 شهریور 91 21:29
سلام یاسی جون آیسا در مسابقه نی نی های باحجاب شرکت کرده خوشحالمون میکنین اگه بهش رای بدید به شماره 24 آیسا خانم اینم آدرسش:
http://koodakeman91.niniweblog.com


چشم عزیزم
سپیده
18 شهریور 91 23:32
سلام. فقط باید به یک نفر رای بدهید.

http://koodakeman91.niniweblog.com/


ترگل
19 شهریور 91 10:40
سلام
این عکس نوزادی هیلدا را بردار
عکس حالای هیلدا رابذار
چون خیلی خوشکل تر شده


عزیزم اخه مامانش خیلی این عکسشو دوست داره
مامان ترنم کوچولو
19 شهریور 91 21:21
خیلی قشنگ نوشتین امیدوارم تمام آرزوهای قشنگی که برا دخملی دارین به حقیقت بپیونده


باران قلنبه
20 شهریور 91 20:30
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا






چشم عزیزم رای میدم .