هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

پارك با هيلدا جون ددري

1392/3/29 1:58
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عشق آب بازيه من  آب ديده و از حالت دستاش معلومه كه چقدر ذوق كرده

احتمالا داري فكر ميكني كه چجوري ميتونم بهش نزديك بشم آخه مامان اينجاست و داره منو شيش دنگ ميپاد

 

آخجون آب خودش بهتون نزديك شد عاشقتم كه با عشق داري به آب نگاه ميكني

دخترم مامان يكم هنوز مبتدي تو گذاشتن عكس اين چند تا عكس قاطي شد واست ماجراشو ميگم

بعد از يكم آب بازي گذاشتمت رو صندلي كه بشينيم پيش هم و شما غرق كفشت شدي و يك دقيقه بعد راه افتادي به سمت آب با من باي باي كردي و به آب سلام

انقدر شيطون شدي كه همه ي عكس هاتون همين جوريه

عزيزم اين قيافه ي شما قبل از مامان گفتنته

سرسره چپكي بهت حق ميدم منم بچه بودم عاشق اين كار بودم

قلب

 

 

 

 

يكروز با خاله ياسي و مامان زري و پارك

خوشحالي و باي بايت واسه خاله و مامان زري

يعني عاشق اين قيافتم ها

بازم آب

دخترم اگه گفتي داي چيكار ميكني مامان

مثل همه فرشته هاي زميني كوچولو تو هم عاشق گل بو كردني

قلب

 

 

يكروز كه خيلي از تو خونه بودن خسته شده بودي و قر ميزدي حسابي. رفتيم حياط كه بعد منتهي به كوچه و بعد هم پارك شد

 

 

باز هم شما آب ديدي و خيلي بي تعارف و رو در واسي رفتي پيش آقاهه وايسادي و نگاه كردي و ايشون هم كلي واست ذوق كرد

 اونروز توي پارك خوردي زمين و چون شلوارك پات بودي يه كوچولو پات خراش برداشت بميرم

حالا انقدر عزيزم بايد زمين بخوري تا راه رفتنو ياد بگيري

بازي اشكنك داره سر شكستنك داره

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسی خاله هیلدا
29 خرداد 92 10:16
قلبونت برم عشق من خوشتیپ من
خاله نرگس
29 خرداد 92 23:22
وای وای شما چه خوش تیپ می ری پارک. من هر چی دم دستم باشه تن ساینا می کنم. قربون ذوقت برای آب بشم. وای من عاشق اون عکسیم که زیر سرسره چپکیه. قربوووووووووووووونت برم.
گمونم داره خاک بازی می کنه خبر نداره مامان سمیه بالای سرشه.
وای وای شلوارک خیلی بده من یکبار پای ساینا کردم توبه کار شدم. می خورن زمین زخمی می شن. فعلا تو کار شلواریم.
عاشقتونم



مرسی عزیزم شما خوشتیپ میبینی
خاله پس اون لباس خوشگلایی که من امروز تن ساینا دیدم با اون عکسای خوشگل ساینا نبود ؟؟؟
خاله بزرگ میشن یادشون میره ما هرروز زخم و زیلی بودیم