هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

مهمونی خاله سارا

1392/4/3 1:39
1,818 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 31 خرداد خونه خاله سارای عزیزم مامان درسا جونم دعوت داشتیم

دوباره دوستای وبلاگی عزیزمون و نی نی های گلشون که تک تکشون رو به اندازه هیلدا دوست دارم رو دیدیم ماچ

واقعا دلم برای همشون تنگ میشه وقتی یه مدت نمیبینمشون  مخصوصا که سری قبل خونه نرگس جونم به خاطره امتحانا نتونستم برم

خاله الهه و روشا جونم سفر بودن و ما کلی ناراحت از ندیدنشون ناراحت

ولی عوضش یه پرنسس جدید به گروهمون اضافه شد به همراه مامان عزیزیش بنیا جون و مامان النازشقلب

ما   یه خورده  کار داشتیم و دیر رسیدیم

ولی خب ازون طرف کلی مزاحم خاله سارا شدیم تا دیر وقت نشستیم صحبت کردیم کلییییییییی خوش گذشت لبخند

دست سارای عزیزم درد نکنه قلب. تازه کلی اتاق درسا جونم و خونه خاله سارا رو کثیف کردیمخجالت(ببخشید خاله سارا)

 

به هر حال خیلی خیلی خوش گذشت

عکسای نی نی ها در ادامه مطلب

(عکسای دست جمعی بچه ها چون کنار پنجره بود کیفیتش بد شده برای همین عکسا کمه ولی خب یه عالمه عکس گرفتم چشمک)

 

 

دخملی خوشگل بنیا جون

 

 عزیز دلم درسا

 

عشقم ساینا جونم (لیتل انجلینا)

 

 نفس عشق زندگی هیلدای خودم

 توي اين عكس ها عاشق نگاه بنيا شدم كه  از موبايله توي دستت

چشم برنميداره  و با كنجكاوي ميخواد ببينه چي توي دستته عاشقتونم

و اينجا ساينا جون وارد ميشه

فكر كنم نرگس جون با صندلي يه كاره كوچولو  داشته باشه

 

 

ماجراهاي تلفن و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله نرگس
2 تیر 92 23:50
وااااااااااای اون لیتل آنجلینا رو بگو. کلی کیفور شدیم از این اصطلاح

ساینا تو همه عکسا با لباس پلو خوریه ها. معلومه کلی پلو خوردی مادر

قربون همتون بشم که اینقده ماهین. مخصوصا هیلدا عشقم که حسابی سرحال هم بود. قربون توضیح دادنهات بشم من.

وای با این تلفن ماجراها داشتین ها. فقط دست ما می بینن دوست ندارن.

دست سارای مهربونم درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود. واقعا جای الهه جون خالی بود.

یه عالمه می بوسمتون







چشم ياسمن رودور ديدم نرگس جون دلمون تنگ
شده واستون به همين زودي ... يه سري نوشته پايين عكس ها گذاشتم حتما بخون دوستم خيلي دوستون داريم
خاله نرگس
4 تیر 92 23:25
می گم ها من به نگاه بنیا دقت نکردم خیلییییییییییی بامره نگاه میکنه.

جریان صندلی چیه




نرگس جون صندلي بالا رفتن.... ساينا عشقم موبايلو برداشته و احساس مالكيت داره و اينها همه به خاطر زحمت هاي مامانه گل نرگس جونه


سارا (مامان درسا)
5 تیر 92 10:57
من عاشق این هنرتم خاله جون که انقدر ماهرانه عکس می اندازی
عکسا عالی بود ... این حرفها چیه عزیزم ... اینکه اومدین کلی بهمون روحیه داد عزیزم
سر 15 دقیقه همه خونه مرتب شد ... پس ما چی بگیم که اون روزی خونه سمیه جون همه خونه رو پفیلایی کردن بچه ها ...
مرسی که اومدین
می بوسمتون


ههه مرسی سارا جونم
اااا خاله چه زود مرتب شد پس این هفته هم میایم ههه
منم میبوسمتون
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 1:18
چه نی نی های نازیخدا همشونو حفظ کنه.
قرررربون هیلداجونم برم با اون لباس خوشگلش
خاله جون چقد بنیا کوچولو رو دنبال خودت واسه اون موبایله کشیدی آخه
امیدوارم همیشه در کنار دوستان شاد باشید


مرسی سمانه جون
هچنین شما عزیزم
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 1:19
سلام خاله جون
من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم.میشه لطف کنید و به من رای بدید؟
کد 140 رو به 20008080200 sms کنید.
میتونید با یک sms به 3نفر رای بدید.
خوشحال میشم یکی از اون 3نفر من باشم
دوستدار شما ستایش کوچولو


سلام عزیزم
چشم حتما تا الان میخوام به دوتا نی نی رای بدم یکی دیگه هم پیدا کنم رای میدم
وای من هنوز عکس مناسب پیدا نکردم برای هیلدا
الناز مامان بنیا
6 تیر 92 17:46
چه عکسای قشنکی گزاشتی خالی یاسی خودت عکس گزاشتی یا مامانش روز خوبی خوشحالیم بنیا اینقدر دوستای خوب داره


ممنون عزیزم عکسا رو من گرفتم ولی انتخابش باسمیه بوده
ماهم خیلی خوشحالیم از شنایی با شما و بنیا جووون
مامان آویسا
7 تیر 92 17:24
سلام كومثولوي خودم
(اصطلاح خودمتا)
خدارو شكر كه دوباره با دوستات دور هم جمع شدي و حسابي خوشگزروندي خانومي


هههههه
مرسی عزیزم
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 14:28
سلام سلام عزیزای من
واااااااااااااای خدا این فرشته های زیبارو ببین چقدر ناز و دوست داشتنی
وااای شما با بنیا و مامانش هم دوستین من نمیدونستمممممم ماشالله به همتون امیدوارم همیشه دوستی هاتون برقرار باشه و کنار هم شاد و سلامت باشید


سلام مینا جونم
مرسی عزیزم
اره تازه دوست شدیم
مرسی عزیزم عشق منو ببوس
مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 14:08
قربون تك تكشون

اين ني ني ها كنار هم دلم ضعف رفت ياسييييييييييييييييييييييي


مرسی عزیزم خدا نکنه
منم دلم برای دخمل خوشگل شما ضعف میررررره
مامان ترنم کوچولو
13 تیر 92 12:07
برا همه نازگلا و ماماناشون


برای شما و ترنم جون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
14 تیر 92 0:09
یاسی جون من خیلی وقت شد ندیدمتون باور کن خیلی دلم برات تنگ شده اون دفعه واقعا جات خالی بود .این دفعه هم که ما سعادت نداشتیم بیاییم.
وای نی نیا رو ببین یه دوست جدید خوشگلم بهشون اضافه شده.
خوش باشید همیشه.


الهه جون مرسی عزیزم منم دلم براتون واقعا تنگ شده ماهم سعادت نداشتیم شما و عشقمو ببینیم ولی انشالا به زودی زووووذ