هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

دعوت به مسابقه

1391/11/22 19:19
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من چند روز مسافرت بودم برگشتم جاتون خالی

الان داشتم نظراتمو چک میکردم دیدم مامان سمانه ی عزیزم منو به مسابقه دعوت کردن دستشون درد نکنه اول که قضیه رو نفهمیدم بعد انگار قضیه از این قراره هر کسی که به مسابقه دعوت میشه انگیزه اولیه برای ساختن وبلاگ نی نی شون رو تعریف میکنه بعد هم 3 نفر رو به مسابقه دعوت میکنه

خب انگیزه من :

خب یه عصر پاییزی روی تختم خوابیده بودم و از اون جایی که همه چی یهویی به مغز من خطور میکنه تصمیم گرفتم برای خواهرزادم وبلاگ درست کنم و خاطراتشو بنویسم تا جایی که تونستم خودم و اگر خواهرم دوست داشت و وقت کرد خودش برای نی نی بنویسه

شاید خیلی هم مصمم نبودم بیشتر یه ذوق الکی و واقعا فکر نمیکردم با این جدیت دنبالش کنم و واقعا کار شیرینیه من همین الان پستای پارسالو میخونم کلی باهاش حال میکنم چه برسه به چند سال دیگه

دوست دارم هیلدا وقتی بزرگ شد و عاقل شد اینجا رو بخونه و واقعا همون جوری که من عاشقانه براش مینوسم لذت ببره

من هیچی از وبلاگ نمیوسی بلد نبودم فقط چون خیلی میام نت و همیشه توی نی نی سایت بودم و اونجا دوستای زیادی دارم به وبلاگای بچه های کاربرای نی نی سایت خیلی سر میزدم خیلی از بچه ها هستن من از به دنیا اومدنشون خاطراتشون رو میخوندم عکساشون رو میدیدم الان خیلی بزرگ شدن و 4-5 سالشون واقعا من که یه خواننده خاموشم لذت میبرم میگم وای یاسمن یادته این چقدر کوچولو  بود خلاصه کلی کیف میکنم برای همین با راهنمایی داداشم وب هیلدا رو ساختم و واقعا خوشحالم که اینکارو کردم

هم خاطراتش میمونه هم عکساش هم کلی دوستای خوب پیدا کردم هم ما بیشتر فامیلمون شهرستان هستن و اکثرا سر میزنن وبلاگ هیلدا که منو خیلی خوشحال میکن

راستش من جریان این مسابقه رو نمیدونم که فقط دوستای نی نی وبلاگ رو میتونم دعوت کنم یا دوستای بلاگفا و پرشین بلاگیمون رو هم میتونم

دوستای انتخابی من :(من فقط از نی نی وبلاگی ها انتخاب کردم چون نمیدونستم قضیه مسابقه از چه قراره )

 

ساینا جون و مامان نرگس عزیزش

ترنم جون و مامان شبنم عزیزش (اروم جون مامان و بابا)

روشا جون و مامان الهه عزیزش(فرشته اسمونی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
22 بهمن 91 23:13
خاله جون مرسی از دعوتت کلی سورپرایز شدم
امیدوارم سالیان سال چه خودت چه مامان سمیه واسه هیلدای گلمون دست به قلم باشید و زندگی زیبا و خاطرات قشنگش رو ثبت کنید.


مرسی خاله جوووون. همچنین
خاله نرگس
23 بهمن 91 11:25
عزیزم ممنون از دعوتت.من که انگیزم رو قبلا نوشتم. تو پست شروعی دوباره. اولین پست وبلاگ جدید.
انشاله همیشه بهتریم و شیرین ترین خاطرات رو برای عشقم ثبت کنی. همیشه موفقیت و کامیابی.
به به مسافرت. گفتم از خاله یاسی خبری نیست. رفته بودی خستگی امتحانها رو به در کنی. همیشه به گردش. از عشقم چه خبر؟ دلم تنگیده حسابی. من که اصلا دیگه وقت نت اومدن رو ندارم.
می بوسمتون یه عالمههههههههه زیاددددددددددد. فراوووووووووووووووووووون


الهی خاله نرگس میدونم سرتون شلوخ پلوخه به خاطره شیطونی های عشقم
هیلدام دست کمی از ساینا نداره خیلی خیلی بلا شده
اره رفتم یه 4-5 روزی استراحت .مرسی نرگس حون
یه عالمه بوس برای ساینا جون و مامان نرگس
سارا (مامان درسا)
23 بهمن 91 13:26
حتماً باید نی نی وبلاگی باشین؟


سارا جون من نمیدونم والا من میخواستم شما رو انتخاب کنم ولی منم چندروزه نبودم اصلا نمیدونم جریان چیه
مینا مامی لیانا
23 بهمن 91 19:07
سلام یاسی جان خوبی عزیزم رسیدن بخیر ایشالا همیشه به سفر و گردش...حتما وقتی پرنسس کوچولوی ما بزرگ بشه از داشتن خاله مثل تو افتخار میکنه و حتما عاشق وبلاگش و نوشته های تو میشه من به نوبه خودم بهت خسته نباشید میگم ایشالا یه روز برای نی نی خودت وبلاگ درست کنی
راستی این مسابقه برای همه وبلاگستان هست میتونی به لینک زیر بری و توی مسابقه ثبت کنی پستت رو
http://fans.persianblog.ir/post/729/


مرسی خاله مینا .
ااااا خاله مرسی که گفتی من چون چند روز نت نبودم از هیچی خبر نداشتم مرسی ثبت نام کردم
ببوس عشقمو
مامان آویسا
25 بهمن 91 22:59
عزیزم خیلی خوب کردی که برای هیلدا جون وبلاگ ساختی تا ما هم عاشق خودشو وبلاگش بشیم


مرسی خاله جون ماهم شما رو خیلی دوست داریم
سارا (مامان درسا)
27 بهمن 91 8:17
خاله جونی راستی کجا باید بهتون رای بدیم؟
اصلاً رای دادنیه؟
به نرگس و الهه هم گفتم اگه وقت دارین واسه قبل از عید یه بار دور هم جمع بشیم
بهم خبر بده با سمیه که صحبت کردی عزیزم
ببوس هیلدا جونمو


خاله جون رای دادنی نیست انگار خودشون قرعه کشی میکنن فکر کنم
باشه سارا جون به سمیه بگم خبرتون میکنم
مامان ترنم کوچولو
28 بهمن 91 13:43
سلام گلللللللللللللم
13 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک


مرسي خاله كه يادمووني