هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

12+1=13 ماهگیت مبارک

1391/11/28 23:41
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 13 ماهگیت مبارکقلب

این روزا تقریبا میشه گفت هر شب خونه مایی و شیطونی میکنی و خیلی خیلی بلا شدی ولی اصلا نمیشه ازت عکس گرفت تا دوربین یا موبایل میبینی شیرجه میزنی روش

این ماه خیلی ماه خوبی برای مامان سمیه نبود اول از همه تب کردناو کم حالیت برای دندونات و یه سرماخوردگی کوچولو که دکتر گفته بود حساسیته بعدش هم سرماخوردگی یا انفولانزای مامانی که هنوزم خوب خوب نشده

الانم دو تا دندونای بالایی (سمت راست و چپ اون دندون وسطی هات )جوونه زدن

هیلدا دقیقا 1 هفته بعد از تولدش راه افتاد اوایل اروم اروم و کوتاه ولی الان همش در جال راه رفتن و شیطونی کردن

خیلی شیطونی مامان زهرا میگه به مامان سمیه رفتی چون سمیه بچگی خیلی شیطون بوده

راستی امروز برای اولین بار بهت کیوی دادم دوست داشتی

واااااااااااااای خدا عاشق رقصیدنتم عین این رهبرای ارکستر که دستاشونو تکون میدن دقیقا عین اونا

راستی هنوز عاشق پنگولی (مامانایی که پرسیده بودن پنگول کیه پنگول هر روز ساعت 2 شبکه 5 برنامه رنگین کمان )

این هفته رفته بودیم تیراژه و میلاد نور وقتی میزاشتیمت زمین خودت راه میرفتی ما کلی عشق میکردیم ولی خب خیلی مواظبت بودیم چون یه ذره راه میرفتی میشستی رو زمین

وای غذا خوردنتو که نگو همه جارو کثیف میکنی اول از همه بشقاب غذا رو برمیگردونی بعد از روی زمین بر میداری میخوری امروز مامان سمیه بهت حلیم داد بخوری بشقابشو برگردندوندی و جون حلیم سفت بود نمیریخت رو زمین کلی ناراحت بودی خخخخ یعنی عاشق کاراتما

وقتی ما دعوات میکنم خودتو شکل موش میکنی که ما رو گول بزنی  و به خواستت برسی حالا ما در اوج عصبانیت نمیدونیم بخندیم یا عصبانی باشیم

هفته پیش از تیراژه مامانی برات بلز و برج هوش خرید البته یه برج هوش پارجه ای داشتی ولی این سری یه پلاستیکیشو برات خریدیم تازه شمام تو زمین بازی که واسه نی نی ها گوشه مغازه گذاشته بودن بازی کردی

وقتی گذاشتیمت راه بری دنبال یه نی نی یه ذره از خودت بزرک تر کرده بودی و ولش نمیکردی

ماشالا ماشالا اصلا غریبی نمیکنی و هر کسی یه سلام بهت بکنه سریع پسر خاله میشینیشخند

کلن شما عشق منیییییییییییییییییییییییییقلب

-(عکسا اخر شب اضافه میشه -هرچی یادم اومد میام مینویسم برات عشقم )

 

گلچین عکسای 13 ماهگی (البته هنوز کامل نیست ) در ادامه مطلب:

پ.ن (1 اسفند): عکسای حاج خانوم اضافه شد

قیاااااااااااااااااااااااااااااااافشو

اینجا پارکه بازیه بچه ها توی تیراژه ست

هیلدا و اسکندر

هیلدا روز تولد بابا مجید 15 بهمن

ادامه عکسا پیش خواهرمه

بعدا میزارم

 اینم عکسای حاج خانوم که دیروز با مامانی نماز میخونده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 20:23
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
مینا مامی لیانا
29 بهمن 91 0:07
مبارک باشه پرنسسم 13 ماهگیت
راه رفتن مستقلت هم مبارک
ماشالله خیلی بزرگ شدیا شیطون خانومی ...اون عروسک اسمش اسکندره واقعی یا هیلدا اسمشو گذاشته اسکندر آخه خیلی بامزه اس قبلا تو وبلاگ بچه های دیگه هم دیده بود
ببوس این پرنسس عزیزمو یاسی جون از طرف من


مرسی خاله مینا
اسم اون عروسکه کلن اسکندره هههه
خاله نرگس
29 بهمن 91 9:06
ای من به قربووووووووووووونت. خدا نکنه مریض ببینمت عشقم. دندون جدید مبارک.
می بینم کلی شیطون شدی خوشگلم.
معلومه خوب دخترمون کلی خوش اخلاقه با همه زودی دوست می شه مخصوصا با اون خنده های شیرینش.
ای جاااااااااااان چقده کلاه به شما می یاد.
به نظرم کلی بزرگ شدی عزیزم.
یه عالمه می بوسمتون.


مرسی خاله جون
اره کلی شیطون شدم کلی ام بزرگ شدم اما کلی لاغر شدم
عمه اریسا کوشمولو
29 بهمن 91 16:28
ای جاااااااااااانم خوشگلم خیلی بامزه ای و دوست داشتنی میبوسمت


مرسی خاله جوون
سارا (مامان درسا)
1 اسفند 91 18:55
ای جون من فدای شما بشم 13 ماهگیت مبارک خاله جونم
وای یاسی دلم خواست واسه درسایی یه چادر بدوزم نمیشه ما رفتیم که بدوزیم
البته با کمک مامانی ههههههههه


مرسی خاله سارا
اخی عزیزم برو بدوز این مقنعس سره هیلدا هههه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 0:02
آخی خیلی ناراحت شدم هم به خاطر مریضی هیلدا جونم هم مامان سمیه عزیز.بلا دوره تو رو خدا مواظب خودتون باشید.
دندون نو مبارک جیگر طلا دیگه داری واسه کباب خوردن سیزده به در خودتو آماده میکنی.
قربونت برم که دیگه تاتی میکنی
یکی از همون مامانایی که از دست بچه اش به خاطر ندیدن تی وی مستاصل شده بود و درخواست کرده بود راجع به این برنامه بیشتر از هیلدا جونم توضیح بدید من بودممرسی خاله یاسی ببینیم تاثیر گذار هست ایشالا.
ای جان ببین چه جوری داره نماز میخونه.خاله جون التماس دعا .قربون اون نگاه معصومت شمممممممممم من.عزیزمی.


مرسی خاله الهه عزیزم
اره خاله حالا بگیر ببین پنگول دوست داره یا نه روشا جونم
قربونت خاله الهه ببوس عشق من
مینا مامی لیانا
5 اسفند 91 0:05
وااااااااااااااای حاچ خانم ما رو ببین
یعنی من عشق کردم با اون پاش که از زیر چادر اومده بیرون تو عکس آخری عزیزممممم


اخی مرسی خاله مینا
مامان آريو
5 اسفند 91 14:02
واي قربونت بشم من با اون چادر سر كردنت كه اينقد بامزه شدي
كلاهتم خوشگله خاله جونم
ميبوسمت هيلدا جونم



مرسی خاله جون
مامان آريو
5 اسفند 91 14:03
خاله ياسي جون چرا ماديگه تو دوستاي هيلدا جون نيستيم؟؟؟؟


ااا خاله شاید دستم خورده پاک شده دوباره لینکتون میکنم
صفورا مامان آوا
7 اسفند 91 9:07
چه دخمل جیگری
از آشناییتون خوشبختم


مرسی خاله جون که اومدی وبلاگمون پس من لینکتون میکنم
مامان آویسا
8 اسفند 91 12:54
عسل خاله حاج خانوم قبول باشه طاعات و عبادتتون
خوشگل خانوم یه خورده سنگینی رو از آویسا خانوم یاد بگیر هنوز به مامان بزرگ بابابزرگش به زور می خنده و صمیمی نشده اونوقت شما همینجوری پسر خاله می شی خدا شانس بده
قربون اون حالت صورتت موش موشی


ههههههههههه خاله من عاشق همین پسر خاله شدنشم
مرسی خاله
شقایق مامان آرشا
8 اسفند 91 14:25
مبارکه بازیگوشم.بذار خاله از رقصتم عکس بذار برامون


مرسی خاله ههه سخته خاله نمیشه
نیلوفر
10 اسفند 91 12:11
عزیزم زود زود اپ شو ما دلمون تنگ میشه


چشم خاله جون به زودی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 اسفند 91 23:28
خاله جون چرا دیگه نمیای بنویسی.خیلی دلمون واسه هیلدا گلی تنگ شده.


خاله جون این هفته یهخ امتحان دارم کلن هم درگیر دانشگاه و عیدیم یه خورده ایشالا هفته دیگه اپ میکنم
ماهم دلمون برای شما تنگ شده
فرزانه
12 اسفند 91 12:05
13 ماهگیت مبارک باشه خاله جون(البته الان میشه 13.5 ماهگیت)
عزیزم نخودی من حاج خانوم شدی
بخون عزیزم نماز بخون خوبه


مرسی خاله جووون
مامان ترنم کوچولو
13 اسفند 91 9:18
فقط میتونم بگم


عزززیزم
الناز مامان بنیا
13 اسفند 91 15:08
دخترتون خیلی نازه ماشاه


مرسی عزیزم لطف دارین
خاله نرگس
15 اسفند 91 16:34
دیگه قیافم اینطوریه کمی هم مقداری هم کجایی آخه. دلمون تنگیدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه. ببوس روی ماه عروسکمو


خاله منم قیافم اون شکلیه ولی قول میدم هفته دیگه با یه پست خوب بیام
عشق منو ببوس هوارتااااااااااااااااا
الناز مامان بنیا
17 اسفند 91 11:15
خیلی ناز این دخترتون خدا براتون نگه داره


مرسی عزیزم