هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

اولین قدم هاااااااای هیلدای من

1391/10/12 10:01
807 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم چند روزیه چند قدم با ترس و لرز بر میداره قلب

عاشقتم ماچ

اولین قدمات مبارک ماچ

البته خیلی وقت بود خودش وایساده بود الانم اگر بهش بگی هیلدا راه برو نمیره باید خودش اراده کنه

خودش از مبل و تخت میاد پایین و برا خودش دست میزنهتشویق

من درگیره درس سمیه درگیر تولد اخره هفته هم عشقمو میخوایم ببریم اتلیه کلی خوشحالمچشمک

 

دوستای وبلاگی شرمنده بهتون سرنمیزنم خیلی کار دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 12:18
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مینا مامی لیانا
12 دی 91 13:43
وای عزیزم قربون قدت برمممم من
ماشالله...هزارماشالله
وای چه حالی میده تولد پرنسسمون نزدیکه به به ....وای عکسای آتلیه شو بگو بی صبرانه منتظر عکسا و خبرای خوب خوب ازتون هستم
سمیه جونم خسته نباشی....یاسی جونم ایشالا امتحاناتو خیلی خوب پشت سر بذاری


مررررسی مینا جونم ببوس عشقمو
مامان ساینا
12 دی 91 16:00
عشقم اولین قدمهات مبارک. انشاله قدمهات استوار و پایدار عزیزم.
یه عالمه می بوسمتون و از راه دور همگی خسته نباشین.


ممنون خاله نرگس جونم
سارا (مامان درسا)
13 دی 91 12:01
ای جونم مبارک باشه
این که درگیر کارای تولدین رو خوب درک میکنم چون منم درگیرم اونم بدچوری
ببوس گلمو


مرسی خاله
خسته نباشیدریه منو ببوس
مامان آویسا
14 دی 91 11:59
ای جانم ای جانم با اون قدمهات
ان شاالله زود درگیریهات تموم میشه خانومی البته با موفقیت


مرسی خاله جون ایشالا
مامان فتانه
16 دی 91 11:09
سلام چه دخمل نانازی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم


مرسی عزیزم حتما
سمانه مامان ستایش
16 دی 91 16:57
اولین قدمهای هیلدا جون مبارک
یاسی جون امیدوارم دیروز هیلداجون همکاری کرده باشه و کلی عکس خوشگل گرفته باشین
برای پرنس کوچولو
راستی روزشمار بذار تا تولدش،کار جالبیه.البته اگه وقت داشته باشی


مرسی خاله سمانه .
اره خداروشکر دختره خوبی بود خیلی .
روز شمار چی بید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
♥ الهه مامان روشا جون♥
17 دی 91 0:36
ای جان
تاتی تاتی قدم رو ........اون پا قدم اون جلو
مبارک باشه تاتی کردنت عروسک کوچوولووووووووووو.
خاله یاسی کاراتون به سلامتی تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی خاله جون
خاله خداروشکر اکثر کارای تولد تموم شده و کوچولوهاش مونده . امتحانام که هنوز شروع نشده
مرسی خاله مهربووووووون .ببوس دخمله خوشگلتو
مامان ترنم کوچولو
17 دی 91 13:42
خسته نباشین.منتظر نوشته ها و عکساتون هستیم. موفق باشین.
آآآآآآآآآآآفرین هیلدا جون تو میتونی


مرسی خاله مهربون
مامان ساینا
18 دی 91 9:23
بله عزیزم. قابل شما رو نداره اصلا. دلمون تنگیده برای عشقم هااااااااااااااا. خیلییییییییییییییییی ها. یه عالمه دوستتون دارم.


مرسی نرگس جووووووووووونم . دله ماهم کلی برای شما و ساینا جون تنگ شده
مامان فتانه
18 دی 91 22:07
مبارک باشه خانمی...به ایلین منم سر بزنین تا باهم دوست بشیم


مرسی عزیزم حتما میام پیشتون
فرزانه
19 دی 91 18:36
قدم هایت استوار
ان شالله تو هر راهی که قدم میذاری فقط برات خوشبختی و سعادت بباره
بوووووووووووووووووووووووس



مرسی عزیزم