هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

اتلیه ی 1 سالگی پرنسس هیلدا

1391/10/19 1:26
2,998 بازدید
اشتراک گذاری

 15 دی روز جمعه با مامان سمیه و بابا مجید و هیلدا و رفتیم اتلیه سها

واقعا اتلیه خوبی بود دستشون درد نکنه هم کارشون فوق العادس دکور های کودک همه عالی اخلاقشون واقعا عالی بود . عمو عکاس کلی مهربون بود و با هیلدا کلی بازی میکرد

هیلدا هم واقعا خوب و خانوم بود و فقط بعد از 2 ساعت عکاسی (10 - 12:30 وقته ما بود )انقدر که دیگه لباساشو عوض میکردیم دیگه خسته و کلافه شد ولی خدا رو شکر همه عکساش عالی بود

وقتی برا انتخاب عکسا رفتیم انقدر همش قشنگ بود اصلا نمیشد انتخاب کرد

مامان سمیه هم کلی از اتلیه خوشش اومد و گفته تا هیلدا بزرگ شه همیشه میبرمش سها

کارای تولد دیگه اخراشه . ولی امتحانات من هنوز شروع نشده  و تا تولد هیلدا حتی بعدش هم ادامه داره

عکسای هیلدا در ادامه مطلب (البته نزدیک 400 تا عکس انداختن ولی فقط همین تعداد +چند اختصاصی تولد که بعدا ایشالا هفته دیگه میبینین رو چاپ کردیم برای خودمون )

 

 

 

 

هیلدا تو عشق منی زندگی منی

هرروز که بزرگ میشی کلی جیگر میشی کلی عشق میشی

هر جا میریم همه عاشقت میشن انقدر خوش اخلاقی ماشالا

عاشق اداهای بامزتم انقدر تو این سنت خواستنی شدی

ریسه میری از خنده و یه صدای با مزه ای در میاری

وقتی یکی با تلفون صحبت میکنه دستتو میزاری کناره گوشت و میگی ااااوووو 

وقتی یه چیزی میخوای و میدونی نباید بهش دست بزنی خودتو لوس میکنی و با یه عشوه ی با مزه ای

نگاه میکنی و میخندی . خیلی از چیزارو خودتو میدونی جیزه و خودت دستتو تکون میدی یعنی نه نه نه نه

کلن همه جوره عشقی خیلی خیلی عشقی من دیوووووووووووووووووووووووونتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ساینا
19 دی 91 8:32
وای عشقم خوش خنده خاله. چه عکسای خوشگلی شدن. من عاشق همه خنده هاتم خوش اخلاق. به سمیه جونم رفته نه بزار فکر کنم به خاله مهربونش رفته خوش اخلاقه.
اون عکس آخری خیلی بامزس.
به به تم تولدم که می بینیم زنبوری است. من عاشق رنگ زردم. خیلی انرژزی داره.
یه عالمه می بوسمتون
چقده زود دادن عکسارو . آفرین به سها. مال ساینا تازه آماده شده.


مرسی نرگس جوووووووووووووووووووونم
منم عاشقتونم یه عالمه
نه خاله تم تولدم سورپرایزه زنبوری نیست مامان سمیه از این ست زنبوری خوشش اومده بود همین جوری داد برا اتلیه برام ببافن
عکساییش که برای تولدشه بعدا سورپرایزتون میکنه
اره سها امروز عکس بندازی فردا امادس کارشون عالیه ببوس عشقمو
عمه و اریسا کوشمولو
19 دی 91 11:07
وااااااااااااای مااااشالله عزیزدلم ...چقد تو شیرینو بامزه ای


مرسی عزیزم لطف داری
مامان فتانه
19 دی 91 11:54
وای چه عکسای قشنگی...واقعا وسایلشم خیلی قشنگ بود...مامانی زودتر عکسای تئلدشو بزار ما هم ازتون ایده بگیرم...تولد ایلین خانم من نزدیکه


مرسی عزیزم . عکسای تولدش دیگه ایشالا بعد از تولدش خاله حالا زوده
خاله جون
19 دی 91 13:56
عزیزم چه عکسای قشنگی ماشالله به هیلدای خوش اخلاق و نازنین
وااااای بیصبرانه منتظر عکسای جشن تولد هیلدا کوچولو هستیم


مرسی خاله هدای عزیزم . لطف داری عشقم
مینا مامی لیانا
19 دی 91 14:02
وایییییییییییییییییییی یاسی یاسی ............ دست.........جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ.........هوراااااااااااااااااااااا...........
یعنی من اصلا این پست رو نخوندمااااااا
تا تیترشو دیدم رفتم ادامه مطلب
حالا بزار اول ذوق عکسارو بکنم بعد میام پستتو میخونممممممممممممم


ای جونم خاله مینا خیلی عشقی . مرسی مرسی
یه عالمه می بوسمت مینا جون
مینا مامی لیانا
19 دی 91 14:05
یعنی عشق به خدا عشق پرنسسممممممممممممم عالیه عکسات عروسک خوش اخلاق من
وای عجب دکورای عالی مخصوصا دکور ببعی ها ناناز من با اون تیپ خوشگلت اخه چی بگم من خوشگلممممممممم اون ست زنبوریش هم که دیگه حرف مداره مامان سمیه خاله یاسی خسته نباشید میدونم تازه کلی کار دارید برای تولد پرنسمم دوستتون داریمممممممممممم


قربونت مینا جون خیلی خیلی لطف داری عزیزه دلم
خاله اتلیه خیلی خوب بود
سمیه گفته به همه بگم نی نی هاشونو ببرن شمام ایشالا اومدین ایران لیانا جونمو ببر

مینا مامی لیانا
19 دی 91 14:10
یاسی جون ایشالا امتحاناتو خوب بدی عزیزممممم.....قربونت برم هیلی جونم که انقدر خواستنی شدی
وای 400 تا عکس بابا خوش به حالتون اینجا از این خبرا نیست
منتظر عکسای تولدش هستیم


مرسی خاله مینا ایشالا
اره خاله همین جور عمو عکاس عکس مینداخت
ببوس پرنسسمو
فرزانه
19 دی 91 18:35
عزیزم عکس هات فوق العاده شده
خیلی ماه شدی ناز گلی
معلومه که خیلی خوش اخلاقی که لبخنده از رو لبات نمی افته
ان شالله تو تمام عمر تو هر لحظه لبخند های زیبات از رو لبات جدا نشه هیلدا جونی
میبوسمت عزیزم
یه بوس هم واسه خاله یاسی که امتحانارو عالی بده
یه بوس هم واسه مامان سمیه هیلدا جون واسه خداقوت به خاطر کارهای تولد قند عسل


ممنون فرزانه جون
♥ الهه مامان روشا جون♥
20 دی 91 0:22
ای جونم عزیزم قبون خنده هاتو همکاری کردنت.
آفرین هیلدا جونم که خیلی خانوم بودی
خیلی دکورا و عکسا خوشگل شده.چه قدرم زود درست کردن و تحویل دادن من روشا رو سها بردم یک ماه طول کشید.



مرسی خاله جوووون
خاله واقعا ؟ اخه من از قبل شنیده بودم سها زود عکسارو میده .نمیدونم والا ولی امروز بری فردا عکسارو تحویل میده
مینا مامی لیانا
20 دی 91 14:03
من بازم اومدم عکسارو ببینم
راستی یاسی چرا زیر اون ست زنبوریش جوراب شلواری پوشیده هیلدا بدون جوراب شلواری بیشتر نما داره فکر کنم !!



عاشقتم خاله مینا
خاله چند جا این مدلی دیدیم قشنگ تر بود . هههه شورتش بزرگه براش
خاله نرگس
20 دی 91 20:01
ای جونم. ببین تا الان که دارم می نویسم بازدید امروزتون 91 نفر بوده که 90 بارش رو من فقط به عشق دیدن عکسای عشقم اومدم. بگم نگی نگفتی ها. تولدت مبارک عزیزدلم. شیرینم. قربون اون تیپ زمستونیت بشم من. آخه اون خوش هیکلی عکس آخریت منو کشته. اون بند افتاده لباس قرمزت.اون ذوقیدن تو چمدونت. تیپ زنبورکوشولوییت با اونهم احساس. آخه خاله ای با آدم برفیه چیکار داری . می خوای چشمشو در بیاری.
هیلدا: نه خاله ای دماگش کمی بزرگه می خوام بکنم کوشیک شه.
ای من به قربونت
من از حال و هوای گرفتن عکسا هم اومدم بیرون. حوصله ندارم برم بگیرم.
یه عالمه


نرگس جوووووووووونم مرسی عزیزم خیلی عشقی
خاله اتفاقا اون شاسیه ساینا خیلی قشنگ بود حتما بقیه عکساشم عالی شده .
از طرف سمیه که گفته به همه بگو بچه هاشونو ببرن سها میگم حتما یه بار ساینا رو ببر سها عالین
ببوس عشقمو
سمانه مامان ستایش
21 دی 91 3:40
وااای چقد عکسا قشنگ شدن.همشون خوشگلن.تو همشون هیلدا جونم جیگر افتاده
ما هم قرار بود بریم سها که نشد،انقد پشیمونمحالا ایشالا دفعه های بعدی میریم اونجا
عاشق اون عکس هیلداجونم که مماخ آدم برفیه رو نشونه رفته
برای دخمل خوش اخلاق و خوش خنده


مرسی خاله جووووونم
اره ایشالا سری بعد میرین سها
بووووووووووووووووس برای ستایش جونو مامانش
مرجان مامان فرشته ها
22 دی 91 14:34
الهییییییییییی چقد عکسات نازه ماشالا خودت نازتری عزیزم
منم ببر این آتلیه از آیلین عکس بگیرم خووووووووو


مرسی خاله جون
خاله خوب زدتر میگفتی
مامان آویسا
23 دی 91 11:54
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله جون مگه می خوای منو دیوونه کنی که این عکسای نازو گزاشتی
خیلی خیلی ناز شده ماشاالله
اولیه خیلی بامزه شده
اون کلاه زنبوری رو ببین
عاشق عکس هشتمی هستم با اون خنده ی نازش
وای که ضعف کردم


مرسی خاله جوووووون خیلی مهلبونی قربونت ببوس اویسا جونو
مامان ترنم کوچولو
26 دی 91 18:38
چقده قرمز بهت میاد ماشالله


مرسی خاله جوووون
خاله نرگس
27 دی 91 13:24
قااااااااااااالب خوشگلتون مبارک.


مرسی خاله نرگس
عمه اریسا کوشمولو
27 دی 91 18:07
خیلی به دلم نشستی عزیزدلم خیلی دوست دارم


مرسی عزززززززززیزم قربونت
فرزانه
27 دی 91 22:27
سلام هیلدا جون خاله
پیش پیش تولدت مبارک عزیزکم
ان شالله همیشه صحیح و سلامت و تندرست و شاد و مثل همیشه خنده رو در کنار مامان و بابا و خاله یاسی جون باشی
ارزویم همه سرسبزی توست
یاسی جون امیدوارم تولد بسیار بسیار خوش بگذره
از سمت من کلی ببوس عزیز دلو
فردا چون خیلی سرم شلوغه امشب اومدم تولدت مبارک بگم
منتظر عکسای خوشمل تولد دخملی هستیم
اینم یه عالمه بوس واسه دخملی خوش رو



مرسی عزیزه دلم قربونت
فرزانه
27 دی 91 22:28
پست تولدت مبارک هم کادو تولد خاله فرزانه به هیلدا نخودی
پست در ساعت تولدش تو وبلاگم به روز میشه


مرسی خاله فرزانه مهربون
مامان آنیا
27 دی 91 22:36
عزیزم دخملی نازی داری خدا حفظش کنه اجازه میدید لینکتون کنم


مرسی عزیزم بله حتما
مامانی رادین دردونه
28 دی 91 1:32
هیلدا خانم عکسای خوشگلی داری عزیزم. تولد یک سالگیتم مبارک باشه ایشالا 100000000 ساله بشی گلم.


مرسی عزیزم
الهه مامان روشا جون
28 دی 91 15:20
خاله یاسی جون سلام.من الان اومدم وبتون دیدم انگاری قاطی کرده بودم اشتباهی به جای زویا نوشته بودم سها .
من روشا رو آتلسیه زویا بردم تو کرج.انگاری هنگ کرده بودم.ببخشید به هر حال.


خاله جووووونم اشکال نداره عزیزم
ابوالفضل
28 دی 91 21:28
--♥
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____





لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
30 دی 91 3:39
جووووووووووووووووووونم دخمل ناز
مبارکت باشه عزیزم


مرسی خاله جوووون
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:40
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
رها مامان مانلی
12 بهمن 91 1:51
عزیزم چه عکسای قشنگی ماشالله به هیلدای خوشگل و زیبااااااااااااااااا


قربونت خاله جون
صفورا مامان آوا
7 اسفند 91 9:29
ای جااااان خیلی قشنگ شده عکساش


مرسی عزیزم