هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

12-1............11 ماهگیت مبارک زندگی

1391/9/28 0:11
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه عشقم انقده بزرگ شده

باورم نمیشه 1 ماه دیگه 1 ساله پیشه مایی

این روزا همه حرفای پارسالم میاد یادم فرشته

الان من عاشق تواااااااااااااااااااااام دیووونتم

11 ماهگیت مبارک شکوفه ی درخت هلوی من

 

(این پست بعدا تکمیل میشه)

فقط زود اومدم بهت تبریک بگم چون فردا نمیتونم پیشه عشقم باشم

بعدا نوشت : دیدین گفتم من نمیتونم برم پیش عشقم اخه یه امتحان خیلی مهم داشتم که خدارو شکر خوب بود . ولی پرنسسم اومد پیشمون

یه خورده خوابالو بود ولی کلی شیطونی کرده

کاراهای جدیده هیلدا در این ماه : دس دسی یاد گرفتی اونم خیلی بامزه عین ادم بزرگا یه دست بالا یه دست پایین خیلی شیک

وقتی بهش میگیم هیلدا لا لا کن فوری یه بالش پیدا میکنه و سرشو میزاره روووووش این کارش خیلی عشقه . همین که منظورمونو میفهمه خیلی خیلی دوست داشتنیه

یکم سرم خلوت شد خدارو شکر البته فعلا تا امتحانا وووویییی میخوام برم یکم به کارای تولد عشقم برسم

هیلدا یه روز قبل ماهگردش با مامان سمیه رفتن خونه یه خاله یاسمنه دیگه که دوسته مامانه و هیلدا کلی با رادین پسره خاله یاسمن بازی و شیطونی کردن که عکساش تو ادامه مطلبه

اولین یلدات مبارک شکوفه ی هلوی من ماچماچ

یادته قرار بود اسمت بشه یلدا ؟؟

یه ماهگرده یلدایی

 

 

یلدا مبارک

 

ادامه عکسای هیلدا در ادمه مطلب :

 

(تکمیله این پست در تاریخه30 اذر 91 اخرین روزه پاییز)

 

 

عشقم دس دسی میکنه

عشقه خسته من

عاشقه مدل گریه کردنتم

اینجا به هیلدا گفتیم لا لا کن

اما رو بالش لالا نکرده رو گارفیلد لالا کرده

 

عکسای هیلدا با رادین خوشگله

رادین 1 سال و 7 ماهشه و 8 ماه از هیلدا بزرگتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ساینا
28 آذر 91 9:37
11 ماهگیت مبارک کوچولوی خوشگل من. فقط یکماه دیگه تا تولدت مونده عزیزم. برات بهترین ها رو آرزو دارم. همیشه و همیشه. یه عالمه می بوسمت نازنینم.


مرسی خاله نرگس جونم
یه عالمه بوس برای ساینا گلی و مامانش
خاله جون
28 آذر 91 13:53
ای جونمممم یازده ماهگیت مبارک عزیزم

واقعا زود میگذره چیزی تا تولدت نمونده و احتمالا سر مامانت و خالت خیلی شلوغه

خاله یاسی جون خصوصی


مرسی خاله جون
اره واقعا سمیه سرش با کارای تولد شلوغه من با درس
خاله جون میام fb جواب خصوصیتو میدم
مامان یاس
28 آذر 91 20:22
یازده ماهگیت مبارک شکوفه قشنگ خالههههه


مرسی خاله جوووونم . یاس عزیزمو ببوس
سارا (مامان درسا)
29 آذر 91 10:18
وای خاله جونی شماها چقدر دارین زودی بزرگ میشین و ما پیر میشیم
هههههههههه ... شوخی کردم
خاله جونی یازده ماهگیت مبارک
پیشاپیش تولدت هم مبارک نفسم


خاله جووووووون
مرسی
ببوس درسا جونمو
کیانوش
29 آذر 91 10:36
سلام شازده خانم زنده باشی عمو جون


مرسی عمو جون
مینا مامی لیانا
29 آذر 91 13:19
مبارککککککککک مبارککککککک
عزیزممم چیزی نمونده به تولد این پرنسس ناز. به به چه تولدی در پیش داریمممم
قربون این پرنسس 11 ماهه نازم


مرسی خاله جوووووونم . اره دیگه چیزی نمونده
خدا نکنه خاله میناپرنسس منو ببوس
مامان آویسا
30 آذر 91 13:56
یازده ماهگیت مبارک پرنسس
یلدات هم مبارک خانومی
چه خوشگل دست دسی می کنی و چقده ناز گریه می کنی قربونت
ببینم داری به پسر اون هم بزرگتر از خودت زور می گی؟ چی ازش گرفتی


مرسی خاله جون. خاله بیسکوییته دارم میدم بهش نمیگیرم که
مینا مامی لیانا
30 آذر 91 16:02
ووی ووی چه عکسای خوشملی مثل همیشه. 11 ماهگیت مبارک.چه کیک خوشملی هم داشتی
ماشالله به رادین و هیلدا
راستی یلدا هم اسم قشنگیه اما هیلدا به پرنسس ما بیشتر میاد ایشالا نامدار باشه.
ایشالا خاله یاسی هم امتحاناشو خوب بده

شب یلداتون هم کلی مبارک باشه.خوش بگذره بهتون


مرسی خاله مینا
یه عالمه بوس برای لیانا جونم
مامان ساینا
30 آذر 91 23:01
عزیز دلم. عشق کوچولوی من. قربون قیافه گریانت بشم من. خوشمزه. چقده موهات بلند شده ماشاله کلی فرق کردی. یه عالمه
راستی دوستتم خیلی خوش تیپه ها برای رادین گل


مرسی خاله نرگس جونم
پس چی خاله دووووستم کلی خوشتیپه ماشالا
سارا (مامان درسا)
1 دی 91 12:47
ای جونم خاله به قربونت بره الهی
ای جونم ماشالا این آقا رادین هم عشقه به خدا خاله همه نی نی ها عشقن
ببوسش خاله جونی


مرسی خاله سارا
اره واقعن همشون عشقن
شمام عشقه منو ببوس
♥ الهه مامان روشا جون♥
3 دی 91 22:37
سلام جیگرم 11 ماهگیت مبارک.شب یلدات مبارک.
قربون بشم چرا اونجوری لب ورچیدی عزیزم.
عاشق خوابیدنش شدم.چه قدرم هوای خودشو داره که حتما چیزی زیر سرش باشه.سرت درد نگیره عزیزم.خیلی مواظب باش.
آقا رادینم معلومهماشالا از اون شیطوناست که شومینه رو باند پیچی کردن.ما هم یه میز گذاشتیم جلوی شومینه که خونمون سنگبارون نشه


مرسی خاله الهه عزیز
خاله دیر وقت بود خسته بود بچمون
خاله تازه هیلدا از اول تولدش اصلا بالش زیره سرش نمیزاره نمیدونم اینو چجوری یاد گرفته
ههههه اره رادین خوشگله هم انگاری شیطونه
انگار وضعیته همه خونه ها مثل همه
ببوس روشای عزیزمو
فرزانه
4 دی 91 19:41
هیلدا جونم 11 ماهگیت مبارک باشه خاله جونم
اولین شب یلدا خوش گذشت خاله جون؟؟
امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی دخمل کوچولو


مرسی عزیزم
اره خوش گذشت جای شما خالی
عکسای شب یلدا یه ذره خونوادگی بود نشد بزارم دیگه
عطی
5 دی 91 1:47
عزیزدلم11ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو


مرسی عزیزم
sepideh
5 دی 91 21:05
سلااااام خاله ی هیییلداااای جوووونم خدا حفظش کنه


سلام عزیزم . مرسی
عمه اریسا کوشمولو
6 دی 91 0:39
واااای عزیزدلمی 11 ماهگیت مبارک عزیزم


مزسی عمه جون
مامان کوثری
6 دی 91 10:34
سلام روز و شبتون خوش اگر میخواهید واسه نی نی تون تولد تم دار بگیرید و یا جشن دندونی یا هر جشن دیگه ای و یا میخواهید تقویم 92 خیلی شیک با عکس نینی نازتون داشته باشین بیاین پیش ما امیدوارم بتونیم مفید باشیم طراحی های ما تکراری نیستن http://niniparti.niniweblog.com/
مامان یاس
7 دی 91 15:29
یازده ماهگیت مبارکککککککخاله جون. ایشالا صد و بیست سال شاد و سالم زندگی کنی عجیجمممممممم.


مرسی خاله جونم
سمانه مامان ستایش
8 دی 91 15:55
سلام یاسی جون.مرسی که با وجود اینهمه مشغله بهمون سر میزنی
11ماهگی هیلدای نازم مبارک.انشالا تا 20روز دیگه یه جشن تولد حسابی،اونجور که دلتون میخواد براش بگیرین.
عزیزم رمز رو برات تگراف کردم


مرسی خاله جون .
مامان ترنم کوچولو
9 دی 91 20:22
خوشگل من.
مثل همیشه عکسا ناز و شیک بودن






مامان ساینا
10 دی 91 11:33
پوسیدیم اونقدر اومدیم عکس جدید ندیدیم. فکری به حال دل خاله نرگس بکنید آخه. دلمون تنگیده برای هلوی شیرین و نرممون. قربونش بشم.


خاله انقدر کاااااار داریم هم من هم سمیه اصلا نمیرسم به اینجا سر بزنم
ایشالا تا اخره هفته اپ میکنم
مرسی خاله جونم
مرجان مامان فرشته ها
10 دی 91 13:05
الهیییییییی 11 ماهگیت مبارک خاله
قربون اون گریه کردنات انشالا همیشه بخندین
خاله یاسی ما رو تنها نزار به ما هم سر بزن گلم



خاله حتما اگه وقت بکنم میام
مامان ساینا
11 دی 91 10:50
می دونم عزیزم. خسته نباشید هر دو. اگه کاری از دست من بر می یاد بگید ترو خدا. بی تعارف می گم. (بی شوخی)
فوقش می یاییم اونجا و کاری نمی کنیم و خوش می گذرانیم (در حد شوخی بود)
انشاله امتحانات رو خوب بدی یاسمن جونم. یه عالمه می بوسمتون.


نرگس جون خیلی عشقی به خدا
دستت درد نکنه بفرمایید خیلی هم خوشحال میشیم بیاین کناره هم باشین بچه هام بازی بازی میکنن
کرسی عزیزم انشالا