هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

پرفسور هیلدا

1392/1/22 16:02
955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

من پروفسور هـــــــــــــــــــیلدا هستم

 

 

دنبالم بیاین تو ادامه مطلب :

 

 

اجازه بدین

 

 

خوب کتابامو خوندم

 

 

حالا نوبته عینکمه که بخورم

 

دیگه خسته شدم

 

میخوام بخوابم

 

 

اااااااا شما سوال دارین ؟ اجازه بدین

 

نویسنده مامان سمیه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سیمین
15 شهریور 91 17:02
وای که چقدر ناسی شما دختر کوچولو ... عزیسم


مرسی سیمین جووووووووونم *
مامان ساینا
15 شهریور 91 22:31
نه دیگه نمی شه . من ببینمت می خورمت. عسسسسسسسیسسسسسسسسم


نه خاله نخورم ))تموم میشماااااااا
سارا (مامان درسا)
15 شهریور 91 23:34
چقدر پرفوسور نازی ماشالا
چقدر پست جدید!
خسته نباشین آفرین مامانی جون و خاله جونی


مرسی خاله جونم.اره یهو 5 تا پست
زهرا
15 شهریور 91 23:49
سلام پروفسور میشه لطفا کمی در مورد دانش هسته ای توضیح بدین...

یاسی جون رمز مطالبم رو خصوصی برات میزارم


هههه خاله فعلا مسافرتم وقت ندارم میام برات توضیح میدم ازین چیزای سخت بلد نیستما مرسی عزیزم
مینا مامی لیانا
17 شهریور 91 0:46
الهی قربونت برم خانم پروفسور
چقدر بانمکی تو خاله فلفل
خیلی خوشگل بود این پست خاله جون
عینکتون به نظرم یه کم کوچیکه


ههه خاله قابلی نداشت هههه
وانیا باستان پور
18 شهریور 91 14:56
عزیزم بیا به وبلاگم


عزیزم ادرس وبلاگتو اشتباه نوشتی باز نمیشه
صنم
19 شهریور 91 10:18
سلام خیلی ممنونم که به ما سر زدین
به جمع دوستای نغمه خوش اومدین
هزار ماشالله به این دخملی ناز


مرسی عزیزم .دختر خوشگلتونو ببوسین .پس من لینکتون میکنم
مامان ترنم کوچولو
19 شهریور 91 21:16
ای قربونت خاله چه بامززززززززه شدی با عینک


مرسی خاله جووووووون:&