هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

هیلدا و توپ خاله یاسی

1392/1/22 16:01
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

مرسی خاله یاسی که توپ برام خریدی خیلی خوشگله خیلی دوسش دارم

 

 

بقیه در ادمه مطلب :

 

خاله یاسی چرا توپمو گرفتی ؟یعنی دیگه بهم نمیدی ؟ناراحت

 

 

خاله جون اخه خیلی دوسش داشتم چرا ازم گرفتی ؟گریه

 

 

وای خاله جون داری میدی بهم ؟

 

 

مرسی خاله جون .دوسش دارم و میخوام بخورمش که دیگه ازم نگیری

 

 

مرسی خاله جون ماچماچماچ

 

 

نویسنده مامان سمیه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله هدی 2
12 شهریور 91 18:58
ای گلم عکس صفحه اولش عشقه خیلییییییییی بانمکه ماشالله خوردنیه


مرسی عزیزم
مینا مامی لیانا
17 شهریور 91 0:52
یه توپ دارم قلقی.سرخ و سفید آبیه . من این توپ نداشتم مشقامو خوب نوشتم .خالم بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد
بوس برای هیلدا گلی و مامان سمیه جون و خاله یاسی مهربون


بوس برای مامان مینا و لیانای خوشگلم
زهرا
19 شهریور 91 20:20
ای جان بخورم تو رو توپتم میخورم شیطون بلا
خاله یاسی خیلی دوست داریم


مرسی عززززززززززیزززززممنم دوست دارم دوستم
دایی علی
27 شهریور 91 12:59
سلام خوبید من دلم میخواد با شما تبادل لینک کنم اگه مایل هستی وبلاگ سیندرلای منو با نامه پریچهر گلها بلینکید و به وبلاگ ما بیاید وبا کامنت به من بگید تا منم بلینکمتون ممونوم بای ...........@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ بدو بیا