هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

9 ماهگي عشقم

1391/7/28 19:29
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز 9 ماهگيه عشقم بود و اولين ماهگرد پرنسسم كه من باهاش نبودم اخه هيلدا خونه مامان زري (مامان بابايي ) بود.قلب

عزيزم اين اخرين ماهگرد تك رقميته ماچ

9 ماهگيت مبارك پرنسسمقلب

2 تا 9 ماهه كه پيشه مايي عزيزم و همه عاشقتيم ماچ

 

 

 

بقيه عكسا در ادامه مطلب :

 

 

عاشقتم كه انقدر بزرگ شدي عزيزم

عاشقتم

9 ماه با تو بودن مبارك شكوفه ي درخت هلوووووووووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله شیرین
28 مهر 91 22:24
مبارکههههههههههههه هیلدا جون . خاله جون ایشالا زود زود بزرگ بشی خانوم بشی . بوووووووووووووووووووووووووس


مرسی شیرین جونم .بوووووووووووووووس
یاسی خاله هیلدا
30 مهر 91 0:46
خاله سارا گریههههههههههههههههههه: دستم خورد به گزینه حذف به جای پاسخ کامنتت حذف شد خیلی ممنون خاله سارا . ببوس درسای خوشگلمو
سمانه مامان ستایش
30 مهر 91 2:37
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک
قربون اون خنده های شیرینت برم هیلدا جونم
خاله یاسی این هیلدا و ستایش آخرش مارو میکشن تا موهاشون کامل دربیاد و بشن یه دخمل مو قشنگ


مرسی خاله جونم خاله جون مو میخوان چی کار حالا مو نداشته باشن چی میشه مگه ؟ ما همین جوری گل سر میزنیم بهشون خوگشلشون میکنیم بابا
مامان ساینا
30 مهر 91 9:19
عززززززززززززززززیزززززززززززززززززز دلم نه ماهگیت مبارک. قربونت برم خوش تیپ من. خوش عکس. چقدر به نطرم موهاش زیاد شده. تو این چند روزه روی خورده
می بوسمت هزار تا شیرینم. عسلم. قربونت برم. عکس ها هم که حسابی حرفه ای هستن ها کاملا معلومه. می بوسمتون


ممنووووووووووووووووووووووون خاله نرگس عزیزم
نه خاله همونه شاید تو عکس این جوری به نظر میاد اخه اون روزم گیره زده بود موهاش جمع شده بود.
خاله یه عالمه عکس میگیره سمیه چندتاش خوب میشه
ببوس ساینا عشقمو
خاله ساناز
30 مهر 91 10:44
9 ماهگیت مبارک دختر گل ایشالله همیشه موفق باشی گلم. خاله یاسی دختری ببوس.


ممنون خاله ساناز . چشم حتما
مینا مامی لیانا
30 مهر 91 18:21
ای قربونت برم من پرنسس 9 ماهه ناز من آفرین به این مامان و بابای مهربون که همه ماهگردارو جشن میگرین . ایشالا که 99 سالگیت رو جشن بگیری خاله جون. چقدم لباست خوشمله مثل خودت


مرسی خاله مینا . خاله جشن به اون صورت نیست خیلی کوچولوو موچولوئه
مامان ترنم کوچولو
1 آبان 91 12:30
3 فصل با هم بودنمون مبارک عزیز دلم.
همیشه شاد و خندون و سلامت باشی
دست همه مسئولان تدارکات هم درد نکنه
بازم جای من خالی


ممنون خاله شبنم مهربوناره خاله جای منو شما خالی بوده . ببوس ترنم خوشگلمو
خاله جون
1 آبان 91 21:26
نه ماهگیت مبارک هیلدا گلی
چه عکسای قشنگی


مررررررررسی خاله جونه عزیز
مامان یاس
2 آبان 91 0:07
نه ماهگیت مبارک پرنسس شیرینممممممممممم. خاله قربون لبخندتتتتتتتتتتتتتت


ممنون خاله جوووووووووون
مرجان مامان فرشته ها
5 آبان 91 11:31
9 ماهگیت مبارک خاله جون انشالا 120 ساله بشی دختر نازم


ممنون خاله جونهمین طور ایلین جونم
فرزانه
5 آبان 91 16:45
خاله یاسی
من از وب ساینا جونم اومدم اینجا
اگه مایلید دوست شیم
اجباری نیست
کوچولوتون خیلی ماهه
ببوسیدش


سلام خاله حتما . چرا که نه شما از همین الان دوست ماشدین و لینکتون کردم
سمانه مامان ستایش
9 آبان 91 23:19
یاسی جون کجایی؟احوال دخمل 9ماهمون چطوره؟


سلام خاله .خاله فردا اپ میکنم حسابی . این جند روزه دانشگاه بودم وقت نشد
پگاه مامان آرتین
10 آبان 91 12:07
مبارکه عزیزم ایشالا تولدگلم .شادشادباشیییی
http://artinjan90.niniweblog.com


مرسی عززززززززززیزم
مامان ساینا
10 آبان 91 13:16
یالا یالا ما عکس می خوایم یالا. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


همین الان میخوام اپ کنم خاله جون
صفورا مامان آوا
7 اسفند 91 12:02
عزییییییییزم چه خوش خنده اس