هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

خاله بازی در تیراژه 25 مهر

1391/7/26 11:33
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

وای دیروز خیلی باحال بود جای همه خالی یه قراره نی نی وبلاگی داشتیم با ساینا جونم و مامان نرگس و درسا جونمو مامان سارا و هیلدا و مامان سمیه و من قلب

خیلی خیلی بامزه بود همشون خیلی جیگر بودن ادم نمیدونست کدومو بغل کنه قلبماچ

خیلی حس جالبی هم بود که کسایی رو که فقط توی دنیای مجازی دیدی حالا پیشت هستن از همین جا از جنابه تکنولوژی تشکر میکنم نیشخند

مامانا که کلی بهشون خوش گذشت بیشتر از بچه ها کلی باهم جور شدن و دردو دل کردن و حرفای نی نی گولویی زدن. منم خجالتلبخند

خاله جون ها ( خاله سارا و خاله نرگس جون ) : تویکی از عکساهم نبود که همشون( نی نی ها ) حواسشون باشه ولی خب خوباشو جداکردم مژه

 

 

بقیه عکسا تو ادامه مطلب :

 

 

ساینا عشقم قلب

 درسا عزیزم .موش کوچولو

 

 

هیلدا در چرت شبش.قربون قیافت برم

 

 

نی نی پارتی .هووووووووووورا

 

 

ایشالا همیشه باهم دوست بمونین قلب

عاشق 3 تاتونم پرنسس کوچولوهافرشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساینا
26 مهر 91 12:24
وای راست می گی ها. چرا یادمون رفت عکس چهارتایی بگیریم. از بس که ذوق زده بودیم. بعد هم نی نی های شیطون. البته قربونشون برم همشون دیشب خانوم بودن.
هیلدا جون که عشق من بود حالا عشقولانه تر شد. خیلی ماهه هزار ماشاله بهش. قلبون اون دست خوردنت بشم عزیزدلم. اون خنده های شیرینت. اون عشوه های نازت. واقعا خوردنیه . بازم هزار ماشاله.
انشاله دوستیمون همیشه پایدار باشه. من که خیلی خوشحال شدم از نزدیک دیدمتون. خیلی خوش گذشت. روی ماه همتون رو می بوسم. مخصوصا هیلدا جونمو.


خاله اشکال نداره من خودم عشقه عکسم ولی انقدر حواسم به نی می ها بود و ذوق زده بودم اصلن یادم نبود.
خاله مرسی منم عااااااااااااااااشقه ساینا جونمم الان داشتم با مامانم عکسارو میدیدم انقدر قربون صدقش رفتم که نگو.
ما که خیلی خوشحال شدیم واقعا هم شما هم سارا و درسا عزیزم .ایشالا همیشه دوست باشیم .عشقمو ببوس
مامان آویسا
26 مهر 91 12:50
وااااااایییییییییییییییییی من هم دلم می خواست که باشم
ولی اینجا کجا و اونجا کجا
ولی خیلی نازن هر سه تاییشون
ان شاالله یه روز شما هم با کوچولوی خودت شرکت کنی خاله یاسی


مرسی خاله نفس ایشالا اویسا جونم بزرگتر شد اومدین تهران همدیگرو میبینیم .
مرسی نفس جونم
سارا (مامان درسا)
26 مهر 91 19:04
وووووووووووووویییییییییییییییی مرسی یاسی خوشگلم چه عکسهای قشنگی گرفتی عزیزم
مرسییییییییییییییییییییی
ایشالا هم نی نی ها و هم ما مامانا و شما خاله ناز و مهربون همیشه دوست میمونیم و خوش میگذرونیم ................



قربونت سارا جووووووونم .مرسی.ایشالا همیشه دوستای خوبی باشیم
ببوس عشقمو
شیرین
26 مهر 91 22:30
هیلدا گوگولییییییییییییی خاله چقدر دوست پیدا کردی؟؟؟؟ چه لباسای خوشگلی عزییییییییییییییزم


اره خاله شیرین یه عالمه دوستای خوب خوبو خوشگل موشگل. مرسی شیرین جون
سمانه مامان ستایش
27 مهر 91 1:02
چه کار خوبی کردین.انشالا دوستیتون همیشه پایدار و ماندگار بمونه.
یاسی جون کاش از خودتم عکس میگرفتی با هیلدا جونمو مامان سمیه
بوووووس برای هیلدا جیگر و دوستای جدیدش


مرسی خاله . خاله اونا عکس گرفتن به جای من دیگه من انقدر سر گرم نی نی ها بودم اصلن یاد عکس گرفتن از خودم نبودم
مینا مامی لیانا
27 مهر 91 12:29
واییییییی خدا چه دخملای نازی هزارماشالله چقدر خوب که همدیگرو دیدین کاش ما هم بودیم یعنی من عاشقه این تیپ سفید مشکی تو هم هیلدا جونی خوش تیپ و خوشگل من آفرین به این مامان خوش سلیقه به به
ایشالا همیشه لبتون خندون باشه و جمعتون جمع


مرسی خاله جونم ایشالا بیای ایران قسمت بشه همدیگرو ببینیم .ببوس لیانا جونمو
پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 19:16
به به چه عروسکایی.ایشالا همیشه شادشادباشید.منم پایم دفعه دیگه به منم خبربدید.بوس واسه نبی نی یای گلللل


مرسی خاله جون . چشم حتما به شمام خبر میدیم . بوس واسه ارتین جون
مرجان مامان فرشته ها
28 مهر 91 16:36
گریهههههههههههههه منم می خواستم باشمممممممممممم
ولی خدارو شکر که همدیگرو دیدین و حسابی هم بهتون خوش گذشت


خاله جون چرا گریه ؟؟؟؟؟؟ سریه بد شمام بیاین باهامون . مرسی خاله جون
بنی مامی نیکان
29 مهر 91 0:20
هیلدا نانازی خومشله چقدر ماهی عزیزم

تولد 9 ماهگیت هم مبارررررررررررک کوچولوی نـــــاز


وای مرسی خاله بنفشه جون . نیکان جونمو ببووووووس
مامان ترنم کوچولو
29 مهر 91 9:03
ای جوووووووووووووووووووووووووونم.چه عکسای نازی.همیشه به شادی و سلامتی و تفریحجامون خالی


مرسی خاله جون واقعا جاتون خالی بود .