هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

شیطونی های 9 ماهگی

1391/8/11 0:00
1,315 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه من این روزا درگیره شیطونی هاشه .

مامانی رو کلی خسته میکنه و مامانی هم به من زنگ میزنه : تو برای چی این همه کلاس برداشتی . قیافه مامانیعصبانیقیافه مننگران خوب به من چه بابا چشم

خلاصه امروز کلاس نداشتم یعنی تشکیل نشد و از صبح پیشه عشقم بودم

هر چقدر من اصرار داشتم که هیلدا منو به اسم بشناسه نه با عنوانه خاله نشه که نشد و همه بهش میگن برو پیشه خاله . خاله این جور خاله اون جور . و حالا تا به عشقم میکن خاله کو منو میبینه و کلی هم برام ذوق میکنه که دلم قیلی ویلی میره براش .عاشقتم عزیرم قلب

از کارای جدیدش راه پیدا کردن به کابینت ها نیشخند

یاد گرفتنه اخم از مامانی خنثی

روی 2 پاش با یه حالته بامزه ای میشینه کلی خوردنی میشه ماچ

سرعت 4 دست و پا رفتن در حد بنز مژه

فعلا همینه یادمه هر چی یادم اومد بعدا اضافه میکنم فرشته

 

خالا عکس بازی در ادامه مطلب :

کابینت بازی

کابینت بازی

کابینت بازی

 

اخمشو منتظر

اخم

شیطونی

 

مدل جدید کالسکه سواری زبان

اینام عکسای اون 5 شنبه که خاله صدف و خاله سعیده اومده بودن خونمون هیلدا رو ببینن

قربون خنده هات بشم

من عاشقتم یه دنیاقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساینا
11 آبان 91 10:33
خاله به قربونت. قرررررررررررررررربون همه شیطونیات. منم آآآآآآآآآآآآآآآشقم. خیلی ماشاله خوشگل و خوش تیپ شدی عزیزم. خوب مامان باسلیقه همینه دیگه. می بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسمتون یه عالمه. دلمون هم تنگیده. انشاله به زودی ببینیمتون.


مرسی خاله نرگس ماهم دلمون برای شما و ساینا جون تنگ شده . لطف داری خاله ایشالا .ببوس ساینا جونمو
نیلوفر
12 آبان 91 0:08
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.


مرسی عزیزم عیدشمام مبارک
فرزانه
12 آبان 91 8:59
عزیزمممممم
چه خنده های نازی
خودت چقدر هلوییییی
به به...به به....... استاد جابه جا کردن کابینت هم که هستی
همیشه به شادی عزیزم


مرسی خاله
مینا مامی لیانا
13 آبان 91 13:17
قربون این شیطونیای بامزه ات برم من
آخه خوردنی تو کابینتا چکار میکنی ای قربون اون اخم کردنش چه خاله مهربون و خوبی به به ایشالا همیشه سلامت باشید و شاد در کنار هم


مرسی خاله مینا لطف داری عزیزم
مامان آویسا
13 آبان 91 19:26
وای اخمو ببین
اخمات هم زیباست
خاله تو این تلویزیونو از کجا پیدا کردی آخه؟


مرسی خاله جوووووووون
خاله از تو انباری خونموووووووووون خخخخخ
سارا (مامان درسا)
14 آبان 91 19:45
خاله عاشقتم
خوشگل خانم شیطون
نمیگی دلم واست تنگ میشه
پس کی میای ببینیمت
خاله به مامانی بگو واسه یه قرار خودش رو آماده کنه خودت هم همینطور خالههههههههههه


مرسی خاله جووووووون . منم دلم بذای درسای خوشگلم تنگ شده .چشم خاله حتما به زودی *
ارغوان
14 آبان 91 21:48
9ماهگیت مبارک کوچولو
عکسا قشنگ بودن خیلی


مرسی عزیزم
عمه اریسا کوشمولو
27 آبان 91 1:09
عزیزدلم چقد ماهو دوست داشتنیی
خوشحال میشم لینکتون کنم


مرسی عزیزم . منم لینکتون میکنم