هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

مادرم روزت مبارک

1391/2/23 19:51
701 بازدید
اشتراک گذاری

تقديم به آني كه بهشت زير پايش جا دارد
به مادرم...
كه مهرش تا ابد در دلم جاي دارد.
تو بهترين گل، ميان شهر گلهايي
تو رنگ آفتابي،
شب كه مي رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابي
مادر خوبم، روزت مبارك

(تقدیم به مامان خودم .سمیه و همه ی مامانای دیگه)

شکلکهای جالب و متحرک آروین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 20:37
عزیزم روزت مبارک......اولین سال حضور فرشته کوچولوتو در این روز زیبا تبریک میگم و امیدوارم همیشه لحظات شیرین و اینده ای روشن پیش رو داشته باشین....


مرسی .روز شمام مبارک باشه
کودکانه های من
23 اردیبهشت 91 20:40
راست میگی؟
فیلتر شکن میخوام
من فردا امتحان دارم خدااااااااا
ذهنم مشغوله
وای من عکسم رو نشون کی داده بودم؟
ف.ب دارم ولی فیلتر شکن نهههه
فیلتر شکنت چیه تو؟


من ساکس دارم .حالا اگه خریدی ببین خیلی هم مهم نیست عکسای حارثه .یا اگه وقت داشتی بیا یاهو من عکساشو اپلود کنم چند تاشو ببینی البته همون عکساییه که اون دختره مریم تو وبش گذاشته دیگه
کودکانه های من
23 اردیبهشت 91 21:12
اینا رو ببین
رابرت پترسن براون زدم
تو گوگل
رابرت اسمه مرده بود

http://www.usgwarchives.net/pa/allegheny/tsphotos/woodlawn-wilkinsburg/patterson-robert--betty.jpg

روی سنگ رو دقیق بخون

حالا این یکی رو ببین
عینکیه

http://www.cci.utk.edu/files/imagecache/slideshow/images/slideshow/BrownPatterson.jpg


خودش نیست؟گودی صورت،کچلی جلوی سرش

فکر کنم فرد مشهوریه آره؟

خدا من امتحان دارم


من نمیدونم جریان چیه. ولی خب هر چی هست بچه ی حدیث نیست دیگه حالا معروفه یا نیست به ما چه. بابا بیخیال .برو درستو بخون منم فردا امتحان دارم.
مامان یاس
23 اردیبهشت 91 22:26
عجیجمممممم


مامان ساینا
23 اردیبهشت 91 23:29
عکس حرف نداره. خیلی قشنگه.


مرسی خاله شمام حرف نداری یه دونه ای
مامان كيان و كارين
24 اردیبهشت 91 18:42
پرنسس كوچولو !!
روزت مبارك

روي ماهت رو مي بوسم


مرسی مامان کیان و کارین عزیز که به ما سر زدی
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:32
وای چه دختر نازی روزتونم مبارککککک


مرسي روز شمام مبارك
مامان ترنم کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:21
ماشالله دختره ی شیطون بلا


مرسی خاله
لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
26 اردیبهشت 91 2:31
ماشالله به هیلدای خاله...دقیقا مثل پانی که واسه نشستن و بلند شدن عجله داره
روزتم مبارککککککک پرنسس کوشولو


مرررررسی خاله جون .اره شیطونن دیگه . روز شمام مبارک
مامان ساینا
5 خرداد 91 10:59
یاسی جون رسما هیلدا رو فرستادی دنس ها. نورپردازی کردی دخترمون آبی، سبز قرمز می شه. الهی خاله فدای لبخند نازت


ههههههه اره خاله .همین جوری تو سایتای افکت سرک میکشیدم اینو پیدا کردم
ولی بچم از الان انقدر قرطیه ماشالا مثل مامانش باز من ساکت ترم
مرسی خاله جون