هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

عکس 4 بعدی هیلدای ما

1390/9/25 22:34
910 بازدید
اشتراک گذاری

هیلدا جونم اینجا 27 هفتت بوده عشقم .قلب

قربون دستات بشم من .تازه مامان و باباییت نتونستن شما رو دقیق ببینن چون با دستت پاتو گرفته بودی برده بودی سمت گوشت نانازی من .عاشقتم که از الان شیطونی مموشیماچماچ

اینم ستون فقرات جوجومه

البته cd هم دادن بهمون ولی نمیشه اینجا بذارم دیگه بعدن خودت بیا ببین عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 22:40
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين
ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين .

مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين
لطف ميكنيد اگرمن رو توي وبلاگتون لينك كنين
www.jegheleh.niniweblog.com



ممنون .حتما میام وبلاگتون


مامان حارث
25 آذر 90 23:46
بسلامتی نی نی خوشگلت به دنیا میاد توبغلت


ممنون ولی تو بغل من که نمیاد میره بغل مامانش من خالشم
جغله و غول سرزمين تنبلي
26 آذر 90 11:55
جغله: سلام ... خوبين شما
وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد...

خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.



سلام ممنون .حتما منم شما رو به لیستم اضافه میکنم





جغله كوچولو
27 آذر 90 20:56
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
sadaf
12 دی 90 22:07
feghseliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :