هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

نی نی پارتی

1392/2/5 10:35
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 2 اردیبهشت چند تا از دوستای وبلاگی مون به همراه مامانای مهربونشون اومدن خونه مامان سمیه

به ما که خیلی خوش گذشت . به بچه ها هم فکر کنم خیلی خوش گذشت و خیلی کاری با مامانا نداشتنو

خودشون بازی میکردن

عصر دیگه همشون خسته . البته هیلدا جوووونم یه کوچولو خوابید اون وسط چون هم شب قبلش خوب نخوابیده بود هم یه کوچولو تب داشت روز قبلش برای همین کلن کم حال بود .

مهمونای عزیزمون :

ساینا عشقم با مامان گلش نرگس جوووونم

روشا عزیزم با  مامان مهربونش الهه جوووون

درسای نازم با مامان عزیزش سارا جووووون

من و مامان سمیه و هیلدا جون هم که میزبان بودیم دیگه

نی نی پارتی در ادامه مطلب :

 

 

عااااااشقتونم انقدر قشنگ باهم بازی میکنین

روشا جونم تا اومده تو اتاق بهم گفت جوراباشو در بیارم تا دراوردم لاک هاشو بهم نشون داده

عزززززیزم

قربونتونننننننن برم که انقدر شما 2 تا مثل همین

به قول نرگس جون قد قواره همه چی

به قول مامان سمیه توی اون سبد پاتوق هیلداس

حالام از فرصت استفاده کرده و رفته تو سبدش

اینجا درسا جوووونم تازه اومده وهنوز تو حال خودشه ناااااازی

بازی مورده علاقه بچه ها : بازی با دکمه  ها و در مایکروویو

الهی بچم ساینا خسته شده

اولین باری که روشا جووونم خودش دامنشو پوشید مبارک عزیزم

مامان الهه که کلی ذوق کرده بودقلب

پفیلااااااااااااااا خوران و حملللللللللللللللللللللللله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مینا مامی لیانا
5 اردیبهشت 92 13:57
سلام سلام به عزیزای خودم
به به چه قالب خوشگلی مبارک باشه
وااااااااااای ماشالله به این نی نی های خوشمزه و خوشگل ماااااااااااا
خدا حفظشون کنه همشونو و همیشه ایشالا همتون با هم ددر برید و مهمونی داشته باشد و کلی بهتون خوش بگذره



سلام خاله مینای عزیزم
مرسی مینا جووونم
لیانا جونمو خیلی ببووس دلم براش خیلی تنگ شده
خاله نرگس
6 اردیبهشت 92 19:29
ای جوووووووووووووووووونم عزیزای دل من.
قربون همتون بشم من. عااااااااااااشقتونم.
خیلی خوب بود. خیلی زحمت کشیدید.
پوره خوشمزه هم عالی بود.
سمیه جونم یه عالمه ممنون. خیلی زحمت دادیم. انشاله به زودی زود دوباره همدیگرو ببینیم.
یه عالمه عشق خوشگل منو ببوسین.



ممنوووون نرگس جونم نه بابا چه زحمتی
ایشالا زوووود دوباره ببینیمتون
شمام عشق منو یه عالمه ببوسین ************
سارا (مامان درسا)
7 اردیبهشت 92 14:57
یاسی جونم و سمیه جونم
بازم بابت همه چیز مرسی خیلی خیلی خوش گذشت
واقعاً دستتون درد نکنه .... عکسهات هم خواهر بیست بیست مثل همیشه
ببوس هیلدای نازمو ... ایشالا به زودی دوباره دور هم جمع بشیم ...



خواهش میکنم سارا جووونم چه زحمتی
مرسی سارا جونم لطف داری
عشقمو ببوس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
7 اردیبهشت 92 15:59
خسته نباشید با زحمتای منو روشا یاسی جون و سمیه عزیزم.
خیلی بهمون درکنارتون خوش گذشت.خیلی تو زحمت افتاده بودید.
سمیه جون خییل با موبایل و خونه تون تماس گرفتم موفق نشدم ازت تشکر کنم بازم تماس میگیرم.
خاله یاسمن تو رو خدا ببخش روشای من عاشق اینه که لاکشو نشون بده .زحمتتم شده جوراباشو دراوردی.البته اون روز زحمت غذا دادنم به روشا جونمم افتاده گردن شما.
ای جان چه جوری دارن با هم بازی میکنن.قربونشون برم

پفیلا خورونشون که دیگه آخر خنده بود قربون هیلدا جونم بشم که دو دستی داشت ظرفو برمیداشت ببره
دامن روشا رو ببین تو رو خدا.خاله جون شما شکار لحظه ها کردی


ممنون خاله جون . زحمتی نبود الهه جون به ماهم در کنار شما و بچه ها خیلی خوش گذشت
اتفاقا من انقد خوشم اومد روشا لاکاشو بهم نشون . خاله چیووو ببخشم من عاشق بچه هااااام
اره هیلدا داشت میبرد ولی خاله نرگس به موقع رسیدو نزاشت ببره
اره از همه صحنه ها من کلی عکس گرفتم شکاااار لحظه ها
عشقمو کلی ببووووووووووووووس
خاله نرگس
7 اردیبهشت 92 23:39
خاله نرگس اینجا، خاله نرگس اونجا، خاله نرگس همه جا ، فقط کافیه خوب دقت کنی تا یک عدد خاله نرگس بیابی


خاله نرگس همه جااااا
اخه خاله نرگس خیلی عشخهههههه
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
10 اردیبهشت 92 16:13
به به عجب مهمونی خوبی بود امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره عزیرم بازی بچه ها خیلی بامزه بودن


ممنون عزیزم
مامان آویسا
10 اردیبهشت 92 18:48
ان شالله همیشه به مهمونی و خوش گزرونی پفیلا خورون
نوش جون همشون


ممنون نفس جون
مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 92 10:04
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.
زن بودن کار مشکلی است
مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان به نظر برسی!
و مثل یک خانم مسن فکر کنی!
ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی...
دوست خوبم روزت مبارک


ممنون شبنم جون روز شمام مبارک
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:26
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنون روز شمام مبارک