هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

تولد وبلاگ هیلدا پرنسس کوچولوی ما

1391/9/4 10:35
910 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 1 سالگی وبلاگ هیلدا بود قلب

1 ساله که دارم وبلاگتو مینویسمو کلی خوبه و خوش میگذره کلی دوستای خوب پیدا کردیم ماچ

1 سال پیش یهویی به سرم زد برات وبلاگ درست کنم و اصلا بلد نبودم دایی حمید اولاشو بهم یاد داد بقیشو خودم یاد گرفتم .ایشالا که همیشه برات بنویسم عشقمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاس
4 آذر 91 13:33
مبارکه مبارکه . یکسالگی وبلاگت مبارک عزیزمممممم


مینا مامی لیانا
4 آذر 91 18:36
مبارک باشه ایشالا خود عشقم بزرگ میشه خودش خاطراتشو می نویسه و کلی از خاله یاسی ممنون میشه که اینجا رو براش درست کرده...والا کاش زمان ما هم از این چیزا بودا



مرسی خاله .ایشالا یه روز خودش بیاد بنویسه .والا خاله
مامان ترنم کوچولو
4 آذر 91 18:45
مبارکه


فرزانه
4 آذر 91 21:19
هیلدا جون یکسالگی وبلاگت مبارک
ان شالله به زودی جشن یکسالگی خودت عزیزم

و من خوشحالم که تو یکسالگی وبلاگت یکی از خاله های مجازیت شدم


مرسی عزیزم .ماهم خیلی خوشحال که دوست شما شدیم
مامان ترنم کوچولو
5 آذر 91 10:30
خصوصی
مامان ساینا
5 آذر 91 10:48
تولد یکسالگی وبلاگ جونی مبارک. ای بابا یاسی جونم منم اصلا بلد نبودم. یادمه ساینا دو ماهه بود تصمیم گرفتم وبلاگ درست کنم. وبلاگ شما هم از اولین وبلاگ هایی بود که خوشم اومد. چه زود می گذره. قربونت برم من عزیزم. شیرینم. عشقم. می بوسمتون


مرسی خاله . خاله منم با اینکه شما اول اومدی باهامون دوست شدی خیلی از ساینا و طرز نوشتنتون خوشم می اومد
عطی
5 آذر 91 18:57
سلام
وبلاگه خیلی قشنگی دارین هیلداخییییییییییییلی خیییییییییییلی نازه ازطرف من هزارتاببوسشراستی خوشحال می شم به وبلاگه منم سربزنین بااجازتون من لینکتون کردم


مرسی عزیزززززم لطف داری
حتما میام وبلاگتون . منم شما رو لینک میکنم
مامان آویسا
6 آذر 91 10:04
عشق خاله تولد یه سالگی وبلاگت مبارک
ان شاالله تولد یه سالگی خودت


مرسی خاله جوووووووووووون
سارا (مامان درسا)
6 آذر 91 22:05
تولد وبلاگت مبارک خوشگلم
مرسی واسه این خاله مهربون که این یادگاری ها رو واست مینویسه
بوس واسه نخود من


مرسی خاااااله سارا