هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

هیلدا و نمایشگاه بازی

1391/8/17 12:38
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامانی و هیلدا 3 تایی رفتیم نمایشگاه شرکت مامانی و هیلدا همکارای مامانی رو دید با همشون کلی خندید و خوش اخلاق بود و با همشون عکسای خوشگل انداخت همه کلی دوسش داشتن قربونت برم که انقدر خوش اخلاقی عزیزم

عکسای هیلدا در نمایشگاه

 

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب :

 

 

اونجا هم دست از شیطونی بر نمیداره بلااااااااااااچه ی من

هیلدا و جوجو هااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نیلوفر
17 آبان 91 15:22
قربونت برم که اینقدر نانازی


مرسی عزیزم خدا نکنه
هلیا
17 آبان 91 16:07
چه جالب اسم منم هلیاست
بوسسسسسسسسسسسسسس


من اسمم هیلداس عزیزم نه هلیا
سمانه مامان ستایش
17 آبان 91 18:02
عزیزمی هیلدا جونم با اون ژستای قشنگت
یاسی جون چه خاله خوبی هستی که هیلداجون و مامانیشو تنها نمیذاری،کاش منم یه خاله مهربون مث شما داشتم
راستی جوجوها تو نمایشگاه چیکار میکردن


مرسی سمانه جون . نه بابا تازه الان که اصن وقت ندارم برم پیش هیلدا خاله نمایشگاه دام و طیوره برای همین جوجو داشتن
سارا (مامان درسا)
17 آبان 91 18:39
فدای اون قیافه ی ریزت خاله بشم من
ببوس این ناز دخترمون رو


مرسی سارا جون .حتما . شمام عشقه منو ببوس
مامان ساینا
17 آبان 91 22:40
به به نمایشگاه دام و طیور قسمت خوراک جوجوها درسته
عززززززززززززیزززززززززززززم. عشقم. خوش تیپم. خوش خنده. ملیح. ماه من. چی بگم آخه. هر چی به ساینا می گم به شما هم گفتم. آخه تو عقش خودمی. روی ماهشو ببوس یاسی جون. چقدر همکارای مامانی کیف کردن ها. جای ما خالی


مرسی خاله جووووووووووووووووون مهربونم .خیلی دوست داریم هوارتا . اره درسته قسمته دونه ی جوجوهاس . ببوس ساینا جونمو
فرزانه
18 آبان 91 9:37
عزیز خاله رو ببوس یاسی جون
عکساش خیلی ناز شدن
لبخنداشو خیلی دوس میدارم


ممنون خاله جون
مینا مامی لیانا
18 آبان 91 16:58
وای پرنسس خوش تیپ منو ببین
معلومه که همه دوستش دارن از بس این خوشگل من خوش اخلاق و خواستنی . عزیزمی خوشگل خانم


ممنون مینا جون . ببوس لیانا جونمو
مامان آویسا
18 آبان 91 22:34
من آخرش تو رو یه جا گیر میارمو می خورم خاله جون با اون خنده هات
نگی نگفنیا


خاله ماهم میایم اویسا خوشگرو میخوریم خخخ
بانو
20 آبان 91 14:10
سلام یاسی جون
خیلی خیلی ازت ممنونم که جوابمو دادی ... اگه مشکلی پیش اومد مزاحمت میشم


خواهش ميكنم عزيزم ايشالا كه مشكلي پيش نياد
رها
10 آذر 91 20:45
دختر دوست داشتنی ماشالاااااااااااااااااااا