هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

هیلدا 8 ماه و 24 روزگی

1391/7/21 9:16
829 بازدید
اشتراک گذاری

هیلدا جونم امروز 269 روز از به دنبا اومدنش میگذره عااااااااااشقتم که انقدر زود داری بزرگ میشی

خاله های وبلاگی دیدین رفتم پیشه هیلداااااااااااا چشمکنیشخند

دخملی ما هرروز خونرو متر میکنه از اشپز خونه به اتاقه خودش ولی بیشتر دوست داره دستشو به یه جایی بگیره و بلند شه

دوست داره وقتی تلویزیون کارتون مورده علاقشو نشون میده بره جلوی میز تلویزیون وایسه که خیلی بدددددددددهنگران

غذاشو خوب میخوره

ذوق کردنش دیدنیه هااااااااااا دایی حمید که عاشق ذوق کردنته تو خونه همش ادای ذوق کردنشو در میاره

و اصلا با عکس نمیشه اون خالتشو نشون داد

تازه یه بار هم رفته توی شومینه نشسته خانوم خندهقهقههکه دیگه عکس نتوستن بگیرن خب

اینم عکسای 8 ماه و 24 روزگی عشقم:

 

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب:

 

بازی به سبکه هیلدایی

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق خندیدنتم

اینم چایی خوردن از لیوان خاله یاسی

البته اصلا نمیتونستی بخوری و فقط به لثه هات میکشیدی

حااااااااااااااالا اب بازی

نیم رخ

این عکسو دایی حمید گرفته کلی هم خودش ذوق کرده که چه نیم رخی از هیلدا گرفتم

 

عاشقتم که این جوری بهم میخندی نخوده من

گوگووووووووووولیه من

 

ماشاالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمانه مامان ستایش
21 مهر 91 10:32
ای جونم خالهدلم واست یه ذره شده بود هیلدا جون
هیلدا جونم دوستت دارم شیطون بلا


مرررررررسی خاله جون .ماهم شماو ستایش جونو خییییییییلی دوست داریم
سپیده
21 مهر 91 13:35
واقعا ماشاالله
خیلی ناناز هست
ای جونم به هیلدا ناز 8 ماهه


ممنون عزیزم لطف داری
مامان ساینا
21 مهر 91 22:08
به قول خودم قربون همه ژستولونات عزیزم. مخصوصا اون عکس آخری که خیلی خوکشله. کلی کیف کردم.
معلومه خوب غذا می خوری ها. ماشالات باشه. اسپند یادتون نره بی زحمت.



میسی خاله نرگس جوووونم .خاله منم خیلی اخریرو دوست دارم .
پگاه مامان آرتین
22 مهر 91 1:54
چه دخترعسلی ماشالا.خاله جون سیب راستکیه یاپلاستیکی.توهم که اهل آشپزخونه ای وروجکمن تورودوست پسرم کردم.


مرسی عززززیزم
سیب راستکیه خاله .خاله جون ممنون منم لینک میکنم گل پسرتو
پگاه مامان آرتین
22 مهر 91 1:56
آدرس سایت آرتین اینه.بای بای


ممنون خاله جون همین الان میام سر میزنم
مینا مامی لیانا
22 مهر 91 12:05
هیلی جون جونی خودم 8 ماه و 24 روزگیت مبارک قلبونت رفتی تو شومینه ببینی چه خبره آره ؟ دوستت دارممم جوجه طلایی
یاسی جون خیلی رشته خوبی می خونی موفق باشی دوستم


مرسی خاله جووووووووونم
خاله محضه کنجکاوی
مامان یاس
22 مهر 91 15:09
چقدر شیرینی تو جیگر خالههههههههههههه


بوس خاله جون
خاله ساناز
22 مهر 91 21:08
سلام خاله جون هیلدا گلی رو ببوس.


مرسی عزیزم حتمااااا
نیلوفر
22 مهر 91 22:13
ذوقتو قربون


ممنون عزیزم
خاله شیرین
23 مهر 91 13:48
وای که چقدر نازی هیلدااااااااااااا جونمممممممممم. هر روز خوشگل تر میشی خالهههههههه. ماشالا ماشالا


قربونت بشم خاله شیرینه مهربون . سارانگین
زهرا
23 مهر 91 16:22
ای جان خنده رو...
یاسی جون خوبی؟خوشی؟کم پیدا شدی...بدتر از من...ههههههههههه...


مرسی زهرا جونم
عزیزم اره سرم شلوخ پلوخه
مامان آویسا
23 مهر 91 22:48
خاله جون این چشات آخرش منو میکشه


خدا نكنه خاله جوووونم
خاله جون
24 مهر 91 22:50
عزیزمممم دلم براش تنگ شده بود


خاله جون کجا بودی ؟؟؟؟ ماهم دلمون برات تنگ شده
پگاه مامان آرتین
25 مهر 91 2:37
سلام خانومی.عکسسسسسس جدید می خوامممممممممم


خااااله به زودی با عکسای قشنگ اپ میکنم
مرجان مامان فرشته ها
25 مهر 91 17:03
الهی ماشالا هزار ماشالا
راستی بازم یک لباس مشترک شلوار صورتی نینی سان آیلینم داشت هههههههههه
کلی دوستتون دارم نینی و خاله


مرسی خاله جون . خاله قدر شباهت دارن این نی نی هااااااااااا .خاله هم دوستتون داریم