هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

8 ماهگی شکوفه ی هلو

1391/6/29 0:29
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 8 ماهه که پیشه مایی و هرروز شیرین تر و شیطون تر میشی عزیزم

وای همش یاد پارسال میوفتم که به سمیه میگفتم سال دیگه این موقع انقدری هستی این کارو میکنی اون کارو میکنی و اصلا باورم نمیشه چه زود گذشت

این اولین ماهگردی بود که مامان زهرا ( مامان بابا مجید ) هم پیشمون بود و خیلی خوب بود و برعکس ماهگردای دیگت که خودمونو میکشتیم نمیخندیدی و اکثرا دیر میشد شما خسته بودی امروز حسابی برامون خندیدی

خب برم سره عکسا :

 

 

بقیش تو ادامه مطلبه:

 

 

عاشقتم شکوفه ی درخت هلوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساجده
29 شهریور 91 0:33
عزیزم هشت ماهگیت مبارک
به وبلاگ پسر منم بیاید خوشحال میشم متین تو جشنواره سها شرکت کرده اگر به وبلاگش بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم


مرسی عزیزم شم حتما میام
مامان آویسا
29 شهریور 91 0:50
هشت ماهگیت و روزت مبارک خنده رو
ببین چه جوری شمع هارو نگاه می کنه


مرسی خاله جون .تازه شمعا کلی دوره ازش وگرنه .....
سمانه مامان ستایش
29 شهریور 91 1:18
ای جونم خاله...قربون پرنسس بامزه ی خودم برم که 8ماهگیشو جشن گرفته
امیدوارم سالهای سال تولداتو با شادی در کنار عزیزترینات جشن بگیری هیلداجونم


مرسی خاله سمانه عزیزایشالا شمام همیشه به جشن و شادی باشین
مامان ساینا
29 شهریور 91 9:50
8 ماهگی مبارک عسلم. عزیزم. خوشگلم.
واقعا انگاری همین دیروز بود.
قربون خنده هات بشم من. معلومه خیلی خوش اخلاقی.
قربون اون لبات که غنچه کردی عزیزم. شمع بدم خدمتتون میل کنید. می خورمت من آخر. چاره ای نیست.


مرسی خاله جون.بوووووووووووووووس
زهرا
29 شهریور 91 12:39
8 ماهگیت مبارک جیگر...


مرسی عزیزم
سارا (مامان درسا)
29 شهریور 91 14:57
هشت ماهگیت مبارک خاله جون
به به میبینم که هیلدا خوشگل ما هم موهاش رو بسته بالاخره مبارکه
خاله دستت درد نکنه با این پستهای باحال


مرسی عزیزم :
اره دیگه موهاش بلند شده دم اسبی میبندیم براش
مامان یاس
30 شهریور 91 0:53
هشت ماهگیت مبارک شکوفه کوچولوی قشنگممممممممممممممممممممممممم: چه کیک قشنگی به به X


مرسی خاله جون
مینا مامی لیانا
30 شهریور 91 15:38
هشت ماهگیت مبارک عزیز خاله . ایشالا همیشه شاد باشی و سلامت .
چه کیک های خوشمزه ای
ولی فکر کنم هیلدا خوشمزه تر باشه .


مرسی خاله جون
مامان ترنم کوچولو
30 شهریور 91 20:32
عشق من.چه خوردنی شدی.


میسی خاله جون
مرجان مامان فرشته ها
31 شهریور 91 11:30
عزیزم که گیره موهاتم مثل آیلین خودمه
8 ماهگیتون با روز دختر مبارک
راستی من لینکتون کردم منو لینک می کنید


عزیزم مرسی اومدی وب هیلدا هههه لباساشون گل سرشون و تاریخ تولدشون یکیه
8 ماهگیه دخمله گلتون مبارک .منم لینکتون میکنم
مامان ریحانه جون
4 مهر 91 2:15
معلومه که خیلی ذوق زده شدی هیلدا جون... به ما هم سر بزن


مرسی عزیزم چشم حتما سر میزنم
نیلوفر
17 مهر 91 16:19
سلام وبلاگ قشنگی دارید با تبادل لینک موافقید


مرسی عزیزم .چشم حتما لینکتون میکنم