هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

تولد و عروسی به به

1391/6/27 20:50
964 بازدید
اشتراک گذاری

این دومین عروسیه که هیلدا جونم رفته البته واسه عید فطره من الان دارم میذارم

جمعه 24 شهریور هم رفتیم تولده هلیا و پریا (نوه های عمم ) که اونجا همایون خوشگلم بود و کلی باهاش عکس گرفتی  اولش که رفتیم یه خورده گریه کردی ولی بعدش دیگه خانوم بودی

 

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب :

 

اول عروسی :

 

ههههههههه خیلی عکس بود از عروسی نه؟

این یکی عروسی نیست مهمونی خونه خاله نیلوفره

حالا تولد

 

اونی که دسته هیلداس دوربینه منه ها

گوشی مامان سمیه که اب رفته چند هفتس کار نمیکنه امروزم گوشیه من اب رفته هیلدا خوردش .

خدا به دوربینم رحم کنه

 

و باز هم دوربینه منه اون زیر

این عکسای دیشبه که خونمون بودی این لباسرو اولین بار بود پوشیده بودی عزیزم

این اولین لباسیه که خودم وقتی هنوز نمیدونستم دختری یا پسری برات خریدم کلی ذوق کردم

 

اینم خونه مامانی ( مامان بابا مجید )

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان ستایش
27 شهریور 91 21:06
ای جونم...
چه پرنسس خوردنی ای دارین خاله یاسی


مرسی عزیزم لطف داری
مامان ساینا
27 شهریور 91 21:36
وای خدا چقده خوشگله عکسا. هیلدا جونم یه عالمه دختر شده. همه اش پیراهن پوشیده عزیزدلم.
نگران نباش یاسی جون می دونه می خوای دوربین بهتر بخری می خواد کارتو راحت کنه.
واااای دست خاله مهربون درد نکنه چه پیراهن خوشگلی خریدی. چقدرم به گلم می یاد. ممممممنوووون خاله جون
خدایی خونه مامان بابایی خیلی خانومانه رفتی.
فکر کنم همایون از هیلدا آرومتره.
درسته؟
می بوسمت عزیزم یه عالمه
راستی یاسی جونم دکتر هیلدا کیه؟ آدرس و تلفنش رو برام می زاری. میسی



مرسی خاله اره دخمل شدم حسابی پیراهنو گل سرو موهامم که بلند شده دیگه میخوام دم اسبی ببندم
خاله جون اخه فعلا دوربین جدید خبری نیست فعلا کنسل شده
همایونم شیطونه ولی والا دقیق نمیدونم من خیلی کم میبینمش
دکترش دکترغنی پور مطبش نمیدونم کجاست ولی همیشه میاد بیمارستان لاله .حالا دقیقشو از سمیه میپرسم حتما بهتون میگم
بوس برای نرگس جون و سایناخوشگلم
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 22:25
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک


مرسی خاله جون
مامان یاس
28 شهریور 91 0:43
وای چقدر جیگری تو دل و هرجا بخوای میبری تووووووووووووووووووو



مرسیییییییییییییییی خاله جون
مینا مامی لیانا
28 شهریور 91 16:16
به به همیشه به عروسی و مهمونی و جشن و رقص و ...ایشالا
چه پیراهن خوشگلی هم پوشیده برای عروسی
چه لباس خوشگلی هم خاله با سلیقه براش خریده دستش درد نکنه



مرسي خاله ميا جون .همچنين براي شما هميشه به شادي
مامان ساینا
28 شهریور 91 20:40
روزت مبارک عروسکم. برات آروزی بهترین ها رو دارم.


بووووووس نرگس جونم