هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

خوردن شست پا

1391/4/15 21:21
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان مامان سمیه بهم زنگ زد .از خونه ی عموی هیلدا و گفت بالاخره هیلدا شست پاشو خورد .فرشته.هوراااااااااااااااااااااااااقلبماچ

ماهم مثل این ندید بدیدا کلی ذوق کردیم. نیشخند

ولی من که خیلی منتظر بودم شست پاتو بخوری .البته قبلا میگرفتی تو دستت ولی نمیخوردی.ماچ

عاشقتم بلاچه ی من .شیطون من .عشق من .جیگرمن قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عسل خانوم
15 تیر 91 22:37
واااااااااااااااااااای
شست پاشو
الهی قربونش بشم


ملکه صبا
16 تیر 91 1:44
مبارکه خاله جونش
اشالله همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم
مامان ساینا
16 تیر 91 10:32
سلام سمیه جووون
می بینم که عزیز دلمون می خواد به به خور بشه. به سلامتی خاله جون گوشت بشه بچسبه به تنت هر چی می خوری.
عزیز دلم ممنونم که به من اینقدر لطف داری. تا اونجایی که بلد بودم سعی کردم مطالبم کامل باشه ولی عزیزم اگه سوالی داشتی خوشحال می شم اگه بدونم جواب بدم. منم از شماها کلی چیزها یاد می گیرم. مخصوصا سلیقه که شما بیست بیستی.


خاله من تو جریان نیستم ؟؟؟؟
خاله لطف داری شماهم خیلی خوش سلیقه ای
مامان ساینا
16 تیر 91 10:33
ای جاااانم انگشت خیلی خوشمزس. نوش جونت عزیز دلم. عسلم. خانوم خوشگله.


مرسی خاله گلم.بوس برای ساینا جونم
مامان یاس
16 تیر 91 17:30
ای جاااان . ماشاله به دختر خنده رو و زبل ما


مرسی خاله جووووونم
یاسین
18 تیر 91 15:20
سلام به پسر کوچولو فرشته بهشتی من امروز باهات اشنا شدم به منم سر بزن خوشحال میشم با اجازه لینکت می کنم


سلام من دخملم بابا .بهتون سر میزنم .مرسی حتما لینکتون میکنم
mamane hilda
18 تیر 91 23:42
merc narges jooon del be del rah dare azizam