هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

یک خاله ی زبل خان

1391/3/8 21:58
676 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته پیش به سمیه میگفتم توی چند ماهگی جنسیت هیلدا مشخص شد میگفت یادم نیست باید برم سونوهاشو ببینم فرشته.

الان داشتم کتابخونمو مرتب میکردم یه تقویم کوچولوی 90 پیدا کردم که از وقتی اثاث کشی کرده بودیم دنبالش بودم (ما دی اثاث کشی کردیم 10 روز قبل تولد هیلدا) .

بعد بازش کردم دیدم روز 13 شهریور هفته 19 حاملگی سمیه جنسیت هیلدا مشخص شد.گفتم بازم ایول به خودم دیدم هر چی براش خریدمو توش نوشتم .از اول حاملگی سمیه هفته هاشو مشخص کردم تو تقویم.بغل

سمیه همش میگفت بچم بهمنی میشه مثل مجید ولی من میدونستم چون سزارینه تو دی هیلدا به دنیا میاد .مژه

وقتی سمیه از سونوگرافی بر میگشت بهم زنگ زد گفت دختره چنان توی اتاق بالا پایین میپریدم جیغ بنفش میکشیدم بیا و ببین .زبان

هیلدا تو عشخ منی قلب نفسمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساینا
8 خرداد 91 22:15
بابا ایول به این خاله. خاله یعنی یاسمن جووووون. مرتبی ها خاله یاسی.


ههههههه مرسی .اره تو این چیزای این مدلی حواسم جمعه مثلا تاریخ تولدا و عروسیا و سال عروسیه همه حواسم هست خیلی
نفس
9 خرداد 91 7:36
سلام
عجب خاله با احساسي تو مامان بشي چي مي شي؟
من هم هفته نوزدهم فهميدم كه كوچولوم دختره
اولش برام فرقي نداشت ولي وقتي دكتر گفت دختره از اون ته وجودم خوشحال شدم.


ههههههههههه مرسی عزیزم .اخی .اره برا ماهم فرقی نداشت ولی خب دختر یه چیز دیگس.
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 8:57
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php