هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

اولین غلت زدن هیلدا جونم

1391/2/15 21:27
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

وای امروز بعدظهر بالاخره هیلدا موفق شد اولین غلتشو بزنه .قربون غلت زدنت بششششششششششششششششششم .

ولی حیف من نبودم ببینم اخه صبح که من رفتم پیش هیلدا تازه از خواب بیدار شد و هی خودشو کج میکرد ولی غلت نمیزد .کاش مونده بودم پیشت میدیدمت ارت عکس میگرفتم عشقم .افرین دختر زرنگقلب

www.smilehaa.org

اهان یادم رفت بگم هبلدا الان 3 ماه و نیمشه و 13 روز تا اینکه 4 ماهش تموم بشه موندهماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ترنم کوچولو
16 اردیبهشت 91 11:29
ماشالله ماشالله -ماشالله



مرسی مرسی مرسی
مامان ساینا
16 اردیبهشت 91 17:37
ماشاله عزیزم. آفرین به پرنسس خانوم.


مرسی خاله مهربون
سمانه
16 اردیبهشت 91 18:24
سلام .صدراجون من یکماه از هیلدا جوون بزرگتره انشاا....خدا نگهدارش باشه .(امان ازدست این خالهای مهربون که مدام دوست دارن تن نی نی نازا لباس کنن وهی ذوق کنن ،فکر کنم هیلدا همین از این خاله مهربونا یکیشو داره!!!!


سلام عزیزم .اره منم خالشم ولی بیشتر از هیلدا عکس میگیرم .مامانش همیشه تنش لباسای خوگشل میکنه مرسی حتما میلم وبلاگتون