هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

عید بدون هیـــــــــــلدا

1391/1/13 20:25
676 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییی بالاخره من برگشتم نیشخند

از روز دوم عید مسافرت بدمو هیدارو ندیدیم تا 10 روز وای داشتم میمردمگریه مخصوصا وقتی مامان سمیه زنگ میزد از هیلدا و کاراش تعریف میکردمنتظر تا من اومدم و عشقمو دیدم و فهمیدم که خیلی دوسش دارم

من عاشقتم هیلدا جونم قلب

هیلدا جونم کلی تو این 10 روزه بزرگ شده و کلی حرف میزنه چشمک

   شکلکهای جالب آروین

تو عید کلی نی نی دیدم اندازه هیلدا اخه ما امسال کلی نی نی جدید تو فامیل داشتیم

یکیش اسمش نیلوفره 6 ماهشه یکیش همایون 5 ماهشه یکیش محیا 4 ماهشه .با اینکه من همیشه عاشق بچه هام ولی هیچ کدوم هیلدای خودم نمیشنچشمک

این همایون نوه عمه من و من کلی دوسش دارم ماچ

(چشمک برای مامان همایون عزیز ===>> دیدی یادم نرفت )ماچماچ

پست یعدی با عکسای هیلدا زود زود میامقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)