هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

خرید عید با هیلدا جونم

1391/12/23 10:08
844 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این دومین عیدیه که پیشه مایی عزیزم

پارسال خیلی خیلی کوچولو بودی مامان سمیه تو رو میذاشت خونه ما پیشه مامانی و بابا مجید باهم میرفتیم تند تند خرید میکردیم

به قول خودش تا حالا هیچ وقت این جوری خرید نکرده بود

اما امسال دیگه بزرگ شدی و راحت تونستیم خریدامونو بکنیم

از اونجایی که ماشالا خیلی خوش اخلاقو ارومی صبح تا شبم تو پاساژا بچرخیم کاری نداری خدا روشکر

دو سه هفته پیش شانزلیزه بودیم از صبح تا شب هیچ کاری نداشتی و فقط وقتی خوابت میومد میخوابیدی تازه همش خودت اینور اونور میرفتی

بیشتر میری تو مغازه های لباس مردونه نیشخند و  جاهایی هم که اهنگ گذاشته باشن کلی خوشحال و خندون میشی و همون وسط میرقصی

ولی یکشنبه روز خرید لباس عید هیلدا خانوم توی خیابون بهار بود

وکلی لباس خریدی اولین کفش زندگیتم خریدی (تا حالا همیشه پاپوش میخردیم برات )

ولی خب از لباسات عکس ننداختم بعدا میندازم میذارم اینجا

فعلا بریم عکسای خریدو ببینیم

 

در ادامه مطلب :

 

 هیلدا منتظره اژانس که مارو ببره بهار

ای بابا چرا این ماشین نمیاد اوه

بالاخره اقای اژانسی اومدو ما با مامانی و خاله یاسی رسیدیم خیابون بهار

خب خسته شدم نشستم استراحت کنم

(زانوی شلوارت گلی شده چون یه کوچولویی افتادی زمین ولی چیزی نشد )چشمک

بذار ببینم اینجا چیزی به درد من میخوره ؟؟

ای بابا اینا که همش پسرونس نگران

اااا ایناهاش لباس دخترونه هاش

اقا اینا چندن ؟

خوب برای تفریح یه دور ازینا که خالم بچه بود همیشه سوار میشد سوار شم ببینم چه کیفی داره اخه ؟

خوب حالا  بذار یه کمک به مامانی بکنم داره کالسکه سنگینو میبره

خب منم دارم کمک میکنم مگه چیه ؟

ما که رفتیم

ماااااااااااماااااااااااااااانی من ازینا میخوام خب قهر

خب ازین اینجا به بعد من لالا داشتم خوابیدم مامانم راحت رفت برام خرید کرد قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جون
23 اسفند 91 17:30
وووواااای جااانم چه خرید دوست داشتنی و لذت بخشی


مرسی خاله جون جات خالی
مینا مامی لیانا
23 اسفند 91 20:08
ای جونمممم چه کیفی داره خرید عید با این خوشگل خانم خوش اخلاق
ایشالا همشونو به شادی و خوشی بپوشی عروسکم
سال نو هم پیشاپیش مبارک باشه برای شما دوستای عزیزممم براتون در سال جدید بهترین ارزوها رو دارم


مرسی خاله مینا اره خیلی کیف میده با هیلی
سال نو شمام مبارک خاله جون
ایشالا همیشه در کنار هم 3 تایی خوشحال و خوشبخت باشین
خاله نرگس
24 اسفند 91 11:17
عزززززززززززززیززززززززززززم. نفسمممممممممممم. عشق کوچولوی من. دلم برات یه ذره شده. آی اون خنده های نازت. رقصیدن هات. گاهی یاد اون روز تولد می افتم که مامانی داشت بهت شیر می داد کلی ذوقولون می شم. همه خریدهات مبارک عزیزدلم. لباسم که انتخاب می کنی عشقم. عیدتون یه عالمه مبارک عزیزم. خسته هم نباشید همگی. یه عالمه بوووووووووووووووووووووس.


قررررررربونت برم خاله نرگس مهربونم
مرسی خیلی خیلی لطف داری
عیدشمام پیشاپیش مبارک یه عالمه میبوسمتوووون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 اسفند 91 23:12
قبونت برم که انقده آرومی که تو خرید هیچ مزاحمتی ایجاد نکردی و همراه خوبی واسه مامانی اینا بودی
خریداتم مبارکت باشه نفسم به خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنی.


میسییییییییییی خاله جون
نی نی قتو
25 اسفند 91 7:54
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
خاله نرگس
26 اسفند 91 12:30
می گم ها تا اینجا بغل گوش ما اومدین خونه ما نیومدین. حالا من حواسم نبود تعارف کنم شما چرا بهار تا خونه ما یه قدمه می یومدین با هیلی جونم. اصلا خبر می دادین می یومدیم همراهی خاله ها.
نگی خاله بی معرفتم ها. اونقده سرم شلوغه یادم رفت اونروز بنویسم.
یه عالمه بوووووووووووس


خاله اتفاقا یادم بوداااا ولی خب بی خبر که نمیشد بیایم
خاله ایشالا بعد عید سره فرصت میام مزاحم میشیم
قربونت برم خاله مهرررررررربونم
یه عالمه عشقمو ببوس