هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

بازم تولد -تولد درسا جون کیتی خانوم

1391/11/5 13:56
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد درسا جون از دوستای وبلاگی ما بود

خیلی خوش گذشت دست مامان و باباش درد نکنه

البته درسا یه هفته از هیلدا بزرگتره ولی تولدش رو دیروز گرفته بودن

من و هیلدا و مامان سمیه هم رفتیم  و اونجا ساینا جون مامان نرگس گلشو دیدیم

بچه ها کلی شیطونی کردن ساینا که همش راااااااه میرفت خیلی بامزه وگوگولی هیلدا هم اصلا تو بغل نمیشست و همش میخواست ولش کنی خودش بره با بادکنکا بازی کنه

 

اینم پرنسس درسا

بقیه عکسا در ادامه مطلب :

کیتی کوچولوووو با لباس خوشگلش

اینم دی جی برنامه قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله نرگس
5 بهمن 91 14:59
یعنی فعاللللللللللیم ها. ببین چه زود همه آپ کردیم.
وای چه دخمل بد اخلاقی دارم من. اصلا نمی خندید. جو گرفته بودش.
ولی عشقم مهندسیشو می کنه حتی با بادکنک.
کیتی خوشگلمم که ماه شده بود.
یه عالمه بوس گنده برای هیلدا جونی


ههه مثلا فرجه دادن برا امتحانا درس بخونم 24 ساعت 20 ساعتش تو نتم خخخ
نرگس جون ساینا به این خوش اخلاقی نگوووووو
ببوسش عشقمو


خاله نرگس
5 بهمن 91 18:30
فرجه که دادن ولی ما اینترنت سواریم. البته از ما که گذشته فعلا . ساینا جون کمی بزرگ بشه می یام همکار درسیت می شم تنها نباشی خاله یاسی جون.
دیشب نمی خندید اصلا. نمی دونم چرا؟



هههه
نرگس جون ایول میخواین بازم درس بخونین خیلی خیلی لایک دارین
خاله اشکال نداره همیشه که نباید بخندن
مینا مامی لیانا
5 بهمن 91 23:25
به به همش به تولد
عزیزممممممم مثل همیشه شیک و خوشگل و خوش اخلاق ایشالا همیشه به تولد و مهمونی و شادی ..


ههه اره خاله همش تفللللد
مرسی خاله ببوس عشقمو
سارا (مامان درسا)
6 بهمن 91 9:29
وای چه عکسهای باحال مخصوصاً دی جی ههههههههههههه
مرسی که اومدین واقعاًَ مرسی


خواهش میکنم خاله سارای عزیزم
قربون دی جی کوچولو
خاله جون
6 بهمن 91 9:53
وااااای خدا چه باحال... اینا بزرگ بشن ایشالله دوستیاشون رکورد میزنه از لحاظ قدمت...
مثلا یکی بخواد بگه دوستیمون آخر قدمته میگه از دوران دبستان تا الان با هم دوستیم..
ولی اینا میگن از بدو تولد با هم دوستیم و تو جشن تولد یک سالگی همدیگه هم شرکت کردیم
عزیزمممم ایشالله دوستیاتون مستدام باشه سه تا عروسک ناز


ای جان اره خاله خیلی خوب میشه ایشالا همیشه دوست باشن
من خودم یه دوست دارم از وقتی همین قد بودیم باهم دوستیم خیلی خوبه
فرزانه
6 بهمن 91 13:21
قبون کیتی کوچولو
خوب حسابی خوش میگذرونیدهاا
اصلا یه موقع فکر نکنید من حسودیم میشه ها.... اصلا...
ان شالله همیشه به جشن و شادی بگذره واستون
هیلدا جون رو ببوس خاله جون
یاسی جون معلومه ذوق عکاسی داری
همیشه تو عکسات چیز جدید وجود داره
این عکی دی جی باخال بود



مرسی فرزانه جون
الهی عزیزم شما میومدی باهم میرفتیم
اره دوست دارم عکاسیرو تازه احساس میکنم هیلدا کوچیک بود کلی عکسای خلاقانه میگرفتم الان نه دیگه شیطون شده منم حوصلم نمیکشه همه عکساش تار میشه

✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
8 بهمن 91 23:30
ای جانننننننن چه خوب که عکساتونم تنوع داره و با هم فرق میکنه.
قربون سه تاشون بشم من .
دی جی خیلی با مزه بود کلی خندیدم.
من نمیتونم به سارا سر بزنم وبش واسم باز نمیشه.یعنی کلا بلاگفا واسم باز نمیشه.رفتی وبش سلام منم برسون بلکه قسمت منم بشه برم عکسای تولد دخملشو تو وبلاگ خودش ببینم.


مرسی خاله الهه مهربون
خدا نکنه خاله
خاله چشم حتما به خاله سارا میگم ایشالا زود مشکله وب شمام حل شه
ببوسین روشا جونو
رها مامان مانلی
12 بهمن 91 1:39
به به جمع همه پرنسس ها جمع بوده که مباررررررررررررک


مرسی خاله اره پرنسس بارونه
مامان آویسا
12 بهمن 91 11:31
تولدش مبارک باشه کیتی کوچولو
ان شاالله همیشه به شادی


مرسی خاله جون
مامان ترنم کوچولو
15 بهمن 91 15:52
چقده ملوسک.
همگی شاد و سلامت باشن


مرسی خاله جون
نیلوفر
3 اسفند 91 2:26
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█