هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

یه روز خوب تو پارک

1391/7/10 16:40
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش 3 شنبه 4 مهر 91 با مامانی و بابابی و مامان سمیه و هیلدا جیگر شیطونم رفتیم بوستان گفتگو چند روزی نبودم برا همین عکساش یه خورده دیر شد دیگه .البته عکس تکی از هیلی کم انداختیم و بیشتر دسته جمعی انداختیم اینم چند تا از عکسای هیلدا جونم.خاله جونیااااااااااااا هیلدا کلی بلا شده مامانم به سمیه میگه اگه به خودت بره کلی شیطون میشه اصلا تو بغلت نمیمونه و خودشو یا از پایین سر میده میره پایین یا پرت میکنه به سمت بیرون . قبلا یه کوچولو بای بای میکرد اما الان درست و بامزه بای بای میکنه. سرعت 4 دست و پا رفتنش و بلند شدنشم زیاد شده و هیچ چیز ار دستش در امان نیست

خدا رو شکر غذا خوردنت خیییییییییییییییلی بهتر شده ماشالا ماشالا میوه مخصوصا گلابی خیلی دوست داریقلبتو عشخ مایی قلب

 

بقیه عکسای پرنسسم تو ادامه مطلب :

 

 

 

اینجا هی صدات میکردیم که برگردی دوربینو ببینی اما محو تماشای مرغابیا بودی

عززززززززززززززززززززززززیز دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمانه مامان ستایش
10 مهر 91 16:46
وااااااای عزیز دلم چقد ناناز شدی با اون موهات که با کش بستی
همیشه به گردش و خوشی باشین انشالا
بوووووووووووس واسه هیلدا جوووونم


قربونت خاله جون لطف داری
مرجان مامان فرشته ها
10 مهر 91 17:06
ای جاااااااانم خوشجله حاله
تهنا تهنا می ری می دردی
مارو نبردی حاله دون
بوس بوس واسه هیلدا جونی


مرسی خاله شمام بفرمایین خوشحال میشیم
لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
10 مهر 91 17:07
جانم دخمل خوشگل
همیشه به پارک و تفریح عزیز دلم


مرسی خاله جون .همچنین شما
خاله شیرین
11 مهر 91 0:08
خوشگل خانوم جیگرررررررتووووووووووووو. بووووووووووووسسسسسسسسس


واااااااااااااااااای خاله شیرین مرسی شیرین جوووونم
مامان آویسا
11 مهر 91 9:41
خوشگل خانوم آخه تو چه جوری این موهارو بستی؟
ان شاالله همیشه سرحال باشی خانومی
گلابی ها هم نوش جونت


هههه خاله به سختي
مرسي خاله جوووونم
مامان ساینا
11 مهر 91 10:49
عزیزدلم چه خنده نازی داری شما.
به به چمن کنی. مزه شم کردی عزیزم.
موهاشو بستین خیلیییییی بامزه شده. رسما دختر شده.
قلبونت برم عسلمممممم.
از صورتش پیداشت شیطونه ها. عزیزمییی


مرسي خاله جووووونم .لطف داري .اره خيلي خيلي شيطوووونم
مامان یاس
12 مهر 91 22:33
عجب دختر خانوم خوشتیپی.


میسی خاله
مامان ترنم کوچولو
16 مهر 91 8:28
ماشالله گلم تمپلی شده.
جای من خالی من این پارکو خیلی دوس دارم و یه عالمه خاطرات خوب با دوستان در دوران تجرد(جوونیام) از اونجا دارم.


مرسی خاله جووووووووووووونم
اخی خاله منم این پارکو خیلی دوسست دارم اومدین تهران قرار بزاریم باهم بریم حتما
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 14:46
ووی ووی این خانم خوشگلو نگاه کن با اون لباس خوشگلش با اون گل سرش
همیشه به گردش ایشالا
یاسی جان آدرس جدید وبلاگ لیانا :

http://ourrealdream.persianblog.ir/


مرسی خاله جون . مبارک باشه وبلاگ جدید بوس برا لیانا جون و مامانش
سمانه مامان ستایش
16 مهر 91 20:33
روز کودک مبارک هیلدای نازم


مرسی خاله هههه امروز روزه کودکه ؟ من خبر نداشتم


سمانه مامان ستایش
16 مهر 91 21:03
آره خاله فراموش کار روز کودکه


خاله باور کن این ترم هر روز دانشگام فقط شنبه و چهارشنبه بیکارم چهارشنبم کلاس زبان میرم .
سارا (مامان درسا)
18 مهر 91 11:10
ای جان دلم ... ماشالا به جونت خاله قربونت بره ... ایشالا همیشه خوش باشین ... راستی ایشالا مامانت هم زود مریضیش خوب بشه ...


مرسی عزززززززیزم .بوس برای درسا جونو مامانه مهلبونش