هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

سفرنامه شیراز 1

1391/3/12 0:30
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز از شیراز اومده و کلی هم بهش خوش گذشته کلی جاهای دیدنی رفته.لبخند(حافظیه . سعدی.باغ ارم .خواجوی کرمانی و......)بقیش یادم نیستخجالت

تو هواپیماهم دختر خوبی بوده فقط برگشت یه کوچولو گریه کرده . با شیرازیا دوست شده رفته بغلشون باهاشون خندیده و کلی خوش گذشته بهشونماچ

.امروزم رفتم خونشون دیدمش عکسای قشنگشو دیدم البته اینا یه سری از عکساس و بقیه دست خاله نازنین و هر وقت بیاره میذارم اینجا.نیشخند

امروز با دهنت یه صداهایی در میاوردی انگار اری ابنبات میخوری خیلی گوگولی بود .وقتی خیلی گشنته یا خوابت میاد و گریه میکنی هی میگی ((نا نا)) خیلی غلیظ البته .قلب

خلاصه بگم خیلی جیگری .قلبقلب شکلکهای جالب و متنوع آروین


عکسای عشقم در ادامه مطلب: شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

ماشالاچشمک

pink bow and lace

pink bow and lace

تو خودت گلی پرنسسمقلب

pink bow and lace

pink bow and lace

pink bow and lace

هیلدا و مامانی:

pink bow and lace

ماشالا یادتون نره قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله جون
12 خرداد 91 0:55
ای جونم ماشالله اون عکساش که کنار گلا گرفته محشرن راستی خاله من رمزو ندارم نمیدونستم دوباره هم ازش استفاده میکنی تو پستای دیگت اگه میشه به ایمیلم بفرست ممنون میشم



مرسی خاله جونم .منم اون عکسارو خیلی دوست دارم .باشه میفرستم
نفس
12 خرداد 91 10:49
ما شاالله
پس سفر خيلي خوش گزشته به خانومي كه ايقده خندونه
ان شاالله زود زود بگه خاله


مرسي عزيزم اره خيلي خوش گذشته .نه نميخوام بگه خاله دوست دارم اسممو صدا كنه
مامان یاس
13 خرداد 91 0:48
الهی خاله قربونش بره. چقدر نازنازی افتاده تو عکسا. بوووس گنده واسه مسافرکوچولو


مرسي خاله جون .ايشالا مسافر كوچولوي شمام سريع به دنيا بياد
مامان ساینا
13 خرداد 91 10:23
وای خاله جون قربون انگشت مکیدنت
الهی همیشه بهت خوش بگذره.
کلاه خوشگلی داری ها البته شما دسته کچلی ها(از جمله ساینای خودم) کلاه بهتون خیلی می یاد کسی نمی بینه مو ندارین
واقعا خودت گلی عزززززززززیززززززززززم
قربونت برم. هواپیما سواری خوش گذشت


مرسي خاله اره تازه يه ذره موهام بلند شده ولي خيلي چچلم
مامان ستایش
14 خرداد 91 15:59
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت

اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد

lماشاللهههههههههههههههههههه
ای جونم سفرا بی خطر عزیزم

من رمز ندارم
آپم عزیز


مرسی عزیزم .چشم میام سر میزنم
مامان ترنم کوچولو
15 خرداد 91 10:02
ماشالله گلم.سفر بخیر .همیشه به سفر و شادی.تیپتو بخورمت؟چه تاب لختی نازی منم برا ترنم گرفتم .عکسشو به زودی میذارم.


مرسی خاله جون .دلت میاد منو بخوری خاله ؟ههههه شوخی کردم .زود زود عکس ترنمو بذار
مامان ترنم کوچولو
15 خرداد 91 10:06
رمزو گم کردم بازم بده لطفا.راستی عکس منو دیدی؟بیا خصوصی


باشه عزیزم میام میدم.اره دیدم خاله جون