هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

اولین خرید با من

1391/3/1 13:46
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

هیلدا با مامان و باباش خیلی خرید و پاساژ رفته فرشته.منو سمیه هم باهم تنها هم رفته بودیم بعد تولد هیلدا مژهاما 3 تایی با هیلدا نرفته بودیم دیروز برای اولین بار 3 تایی رفتیم پاساژ هیلدا هم توی کالسکش بودفرشته و خیلی ماشالا ماشالا سااااااااااااااااااااااکت هیچی نگفتقلب بعدشم خوابش برد. فقط اخراش یه خورده خسته شده بود بغلش کردیم چشمک.دوربین نبرده بودیم نیشخندولی قبل رفتن تو بالکن چند تا عکس انداختیم .خنده

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم عزیزمقلب

پرنسس من دوست دارررررررررررمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ساینا
2 خرداد 91 9:26
ای جانم عزیزم تیپ تابستونی زده. به به چه لباس خوشگلی. آفرین به این دختر ساکت.
ماشاله هزار ماشاله خیلی خوشگل شدی ها.


مرسی خاله جون اره دیگه هوا گرم شده منم تابستونی شدم .کلی هم خانوم شدم.
مامان ساینا
3 خرداد 91 12:09
معلومه خانومه هیلدا جوونم. وای خدا لباشو ببین. اینقدر من خوشم می یاد لباشونو اینطوری می کنن.


الهی عزیزم مرسی .اره مثه پیرزنا میکنه خودشو بی دندون
مامان ساینا
3 خرداد 91 15:11
7 ساله شدن زندگیتون مبارک. انشاله سالهای سال در کنار هیلدا جون سالم و سلامت و شاد زندگی کنید. چقدر جالب ما دوم خرداد شما سوم خردادبرای هیلدا جون و مامان سمیه عزیزم
سلام مخصوصی هم خدمت خاله یاسمن عزیز داریم


مرسی خاله .اول رجب تاریخ قمری عقد خواهرمه .شمسیش فکر کنم تو مرداد بود سال 84 شهریورشم عروسی بودددددددددد .10 ساگرد شمام مبارک :x:x:x
مامان میترا
4 خرداد 91 15:39
زنده باشه این پرنسس کوچولو


مرسی خاله میترا جون
مامان ترنم کوچولو
4 خرداد 91 18:27
عزیز دلم حسابی خانوم شدی سر میزدم اما نظرات بهم کد امنیتی نمیداد خصوصی گلم


مرسی عزیزم .اهان اشکال نداره عزیزم.لطف کردی خاله جون
کودکانه های من
4 خرداد 91 20:13
سلام یاسی جون خوبی؟
چی میکنی؟فکر کنم تو هم امتحان داری مثله من آره؟


سلام عزیزم مرسی تو خوبی اره کم و زیاد ولی اصلش از 27 شروع میشه هیجی هم بلد نیستمممممممممممممممم وااااااااااااااااااااااااای
مرسی سر زدی دوستم
مامان ترنم کوچولو
4 خرداد 91 22:03
شبنم


وای چه اسم قشنگی خاله شبنم بووووووس
نفس
5 خرداد 91 11:24
سلام
چه خوشكله
حتما به خاله اش رفته


مرسی عزیزم نه شبیه باباو مامانیشه (مامان باباش)
کودکانه های من
5 خرداد 91 13:50
من الان میان ترم دارم بعدش پشت بندش امتحانای ترمم شروع میشه
منم هیچی بلد نیستم
از الان می خوام بچه خوبی شم و بدرسم ولی نمیشه آخه همش دانشگام


منم هنوز هیچ اقدامی برا درس خوندن نکردم .حسش نیست .
مامان ساینا
5 خرداد 91 16:38
خصوصی داری


ok
مامان ستایش
6 خرداد 91 10:45
سلام عزیزم
خوبی؟
پرنسس ما چه بزرگ شده ماشالله

من آپم گلی


سلام .خوبي مامان ستايش جون ؟كجايي از عيد به بعد نبودي هر چي سر زدم .ميام پيشتون حتما .مرررررسي وبوسسسسسسسسسس