هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

3 ماه با پرنسس هیلدا

1391/1/29 22:55
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

هیلدای من 3 ماهگیت مبارک فرشته ی کوچولوی خدا

3 ماه از بودن با تو فرشته ی کوچک میگذره و من که عاشقتم شکوفه ی بهاری من

شکلکهای جالب و متنوع آروین


ادامه مطلب(عکسای 3 ماهگی و همایون خوشگله ) :

ماشاالله یادتون نره چشمک

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شب قبل که همایون  اومده بود :

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساینا
30 فروردین 91 13:01
عزیز دلم سه ماهگیت مبارک. انشاله سیصد ساله بشی نازنینم. خوش تیپم که کردی
با پسرها هم که عکس می گیری
خیلی ناز شدی ماشاله. هزار ماشاله. چقدر قرمز به تو می یاد


مرسی خاله .اره این اولین دوست پسرمه .اره قرمزخیلیییییی بهم میاد خاله
مامان حارث
31 فروردین 91 21:44
سه ماهگیت مبارک.


مرسی حدیث جون
لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
1 اردیبهشت 91 15:19
ایییییییییی جونم عزیز خاله...
3 ماهگیت مبارک...
چه دوست پسر نازیم داره


مرسی عزیزم .اره دوست پسرش خیلی گوگولیه ماشالا
مامان یاس
7 اردیبهشت 91 15:48
بوووووووووووس


مامان ترنم کوچولو
8 اردیبهشت 91 19:10
ماشالله.بازم شیرینی خوشمزه.جای من خالی


مرسی عزیزم.بفرمایییییییییییییییید