هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

سیسمونی هیلدا خانوم ما 2

1390/10/6 20:05
3,160 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خاله جونم رفتم خونتون با مامان سمیه کل خونه رو تمیز کردیم که اگه شما زودتر اومدی خونتون تمیز باشه خانومی بعد از فرشایی که مامانی برات خریده تازه اونم با کلی گشتن و گهوارت که تازه درستش کردیم عکس گرفتم هیلدا جونم قلب

واین شما و سری دوم سیسمونی عشق خاله یاسمن.قربوبونت برم شیطون


بفرمایید توی ادامه مطلب خواهش میکنم:

گهواره خانومی :

گل سرای هیلدا جونم:

کتاب ها و cdهای چوچولو خانوم:

این بلوز شلوارتو از دلاوران خریدیم .ایشالا وقتی بدنیا بیای روز valen tineخودم میام تنت میکنم ازت عکس میگیرم جیگرم:

این پیراهن سوغات مامانیه از مکه من که عاشق اینم که تنت کنم ببرمت بیرون:

این لباس تابستونیه خودم خیلی دوستش دارم از تیراژه برات خریدم :

  

این پست در تاریخ 1390/10/6 سه شنبه ساعت 20:05 توسط خاله یاسمن نوشته شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sarah
8 دی 90 19:49
خاله خیلی سیسمونی هات خوشدل مشدل بود
خاله قربونت بره


مرسی عزیزممممممم
sadaf
12 دی 90 21:52
vay nana


be ghole asal khanoooom
مامان بهراد
15 خرداد 91 23:44
خیلی با سلیقه ای خانومی
چون گفتی مشتاق شدم ببینم
و واقعا زیبا و با سلیغه بود
و یه چیزایی هم شبیه به هم داریم



اخی جانم . مرسی عزیزم .اره گفتم که شبیه همه
الی
16 مهر 91 20:13
سلام خاله خانوم هیلدا سیسمونیش خیلی خوشگل و با سلیقه اس
آفرین به شما
منم خیلی از این سبک خوشم اومد به خصوص استفاده به جا از آینه خیلی شیکش کرده
سرویس خواب دختر منم که هنوز تو راهه همین مدله می خواستم بدونم اتاق شما چند متر بود که تونستین توش جا کنید این سرویسو؟
دکوریشو نگرفتین؟


سلام عزیزم ممنون لطف داری خاله جون
عزیزم اتاق هیلدا 6 متره ویترینشو نگرفتیم فعلا .
هم اتاقش جا نداره هم تو سیسمونیه هیلدا عروسک اینا نبود .