هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

نوروز 92 با هیلدا

1392/1/17 18:10
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

امسال عید به من یکی که خیلی خوش گذشت چرا چون با هیلدا جونم بودم

پارسال 10 روز رفتم مسافرت بدون هیلدا دلم براش خیلیییییییییی تنگ شده بود ولی امسال به جز 2 روز اولش بقیش با هیلدا بودم و خیلی

بهمون خوش گذشت

البته سخت هست با بچه اونم شیطون و کنجکاو که با هیچ کسم غریبی نمیکنه و هر جا میره میخواد به همه جا سرک بکشه و به هرچیزی

دست بکشهو مامان سمیه همین جور پشت سرش راه بره

ولی خوب با تمام سختی خوش گذشت قلب

هیلدا جونم روز پنج شنبه اول فروردین با مامان وباباش رفتن اراک دیدن فامیلای بابایی و روز شنبه حدودای ظهر اومدن پیشه ما کاشان

خونه بابابزرگم که البته خودشون دیگه چند سال این جا زندگی نمیکنن و رفتن پیشه خدا

و خلاصه از شنبه پیش ما بودن با هم کلی عید دیدنی و گردش رفتیم و پنجشنبه همون هفته برگشتن تهران و ماهم شنبه برگشتیم تهران

13 بدر هم با هیلدا بودم لبخند

عکسای تعطیلات عید در ادامه مطلب :

اراک  و بازی با یه نی نی

کاشان

خونه بابا بزرگم

شب اولی که هیلدا اومد کاشان همه عمه و بچه ها و نوه هاشون اومدن خونمون

بازی با محیا که 2 اه از بزرگتره و فیروزه که فکر کنم 1 سال بزرگتره

امیر علی نی نی 3 ماهه اسما جووووون

هیلدا و همایون

هیلدا خونه عمه من

درحال ناهار خوردن

در حال رفتن به عید دیدنی

هیلدا و دختر خاله من نیلوفر که 4 ماه از هیلدا بزرگتره

هیلدای شیطون داره کلاه نیلوفریه منو در میاره

باغ پسر عمه من

و اینکه بالاخره شکوفه هلو پیدا کردیم که هیلدا بااش عکس بگیره خخخنیشخند

قررررررربون اخمت بشمممممم

خاک بازی

ذوق خاک بازی

هیلدا و اولین دیدار با ببعی هااااا

هیلدا در حال ارایش کردن

قمصر

تعجب

اولین لاک که خودم وقتی خواب بودی برات زدم

الان تا میپرسیم هیلدا لاکت کو نشونشون میدی

هیلدا رو 12 فروردین با دوستای مامان و بابا رفته بود پارک پردیسان

در حال فضولی تو کیف خاله نازنین

بستنی خورون

13 بدر

اشپز کوچچچچولوی من

ناهار 13 بدر

اینم اخرین روز تعطیلات یعنی 15 فروردین جمعه دیروز

که ما و مامانی و باباییه بابا مجید اومدیم خونتون عید دیدنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله نرگس
17 فروردین 92 23:14
از آخر شروع می کنیم. ای من به قربون اون ژست آتلیه ایت برم عزیزدلم
عینکم خیلی به شما می یادها
خاله جون پلو دم کشیده
می بینم که همه باباها نی نی ها رو می برن رو آسمون ها
قربون تیپ سیزده به درتون بشم من عشقم
بستنی دوست داری؟ آخه دوستت اصلا نمی خوره. یه دوره بزاریم بیایین پیش هم شایدم هوس کرد.
ای بابا فضول چیه یاسی جونم. خوب کلی چیزهای خوب خوب تو کیف خانومهاس دیگه. مگه نمی بینی چه خوب آرایش می کنه هلوی من.
لاک خوشگلت مبارک . دست خاله درد نکنه.
قربون خنده های شیرین. فدای اخمت.
یه عالمه عاشقتونم. بوووووووووووووووووووس




هههه مرسی خاله نرگس عزیزم
خاله هیلداهم خیلی شیرینی جات دوست نداره حالا اون روز چی شده نمیدونم
اره فضول نه کنجکاااااو
مرسی نرگس جون یه عالمه بوس برای شما و ساینا جونم
مینا مامی لیانا
18 فروردین 92 0:22
سلام سلام صدتا سلام بهاری به همه خوشگلای خودم یاسی جونم سمیه جونم و پرنسس خوشگلممم
عید همگیتون مبارک
به به حسابی معلومه خداروشکر بهتون خوش گذشته و سال جدید رو با انرژی شروع کردین امیدوارم همینجور تا آخر سال براتون شاد و خوش باشه
وااای چه عکسای خوبی به به از این دختریه خوشگل و خوش اخلاقه خودممم
کاشان من یه بار با تور رفتم با دوستام یه روزه خیلی کم بوددد اما خیلی عالی و زیبا بود و مردم خیلی مهربانی هم داره
بوسسس برای هرسه تا خوشگلاممم



مرسی خاله مینای مهربونم لطف داری عزیزم
اره خاله جای شماو جیگیلی من خالی بود
ایشالا بیاین ایران باهم بریم کاشان هرچند هیچی نداره
یه عالمه بوس برای لیانا جونمو مامانش
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 2:33
وای خوش به حال خاله یاسی که این همه مدتو پیش هیلدا جونم بوده و کیف کرده.منم دلم هیلدا خواست
ای جان چه بامزه داره بامزه میکنه.عزیزم.
وای خاله جون چرا داری کلاه مردمو از سرشون برمیداری؟اون بنده خدام خیلی آرومه انگار.هیچ کار نمیکنه.
وای وای پاهای کوچولوشو نگاه.چه خوردنی شده.مبارکه خاله جون به قول دوستت چه قاک خوشرنگی.



اره خاله خیلی خوش به حالم بوده
مرسی خاله جون
هههه خاله چرا نیلوفرم گریه میکنه ساکت ننشسته
خاله ساناز
18 فروردین 92 12:41
خاله یاسی عیدتون مبارک دخملی ببوس. چقدر شیطونی تو وروجک.


مرسی عزیزم .عید شمام مبارک . چشم حتما
مامان آویسا
18 فروردین 92 12:48
خوشگل خاله سال جدیدت مبارک معلومه که حسابی خوش گزرونی و گردش داشتیا
خدارو شکر
از عکسا هم معلومه که حسابی شیطونی کردی و به همه جا سرک کشیدی و حرص مامانتو در اوردی
ان شاالله همیشه به خوشی


مرسی خاله جون شمام سال خوبی داشته باشین
اره خاله کم شیطونی نکرده
همچنین شما
سمانه مامان ستایش
18 فروردین 92 17:13
سلام یاسی جون.خوبی؟هیلداجونم خوبه؟امیدوارم خوب و خوش باشید و تعطیلات هم حسابی بهتون خوش گذشته باشه
ای جااان عکساش یکی از یکی خوشگلترهیلدا جونم چه تیپای نانازی هم میزده معلومه دل همه رو برده
یاسی جون هربار که داریم میریم اصفهان و به کاشان میرسیم انقد دلم میخواد بیایم قمصر و نیاسر رو ببینیم که نگوووو.حالا کی همسری مارو ببره خدا میدونه
بوووووس بهاری برای هیلدای نازم



سلام خاله جون . مرسی عزیزم اره خوبه . همچنین برای شما خاله جون
اره خاله همه خیلی دوسش داتن عشقمو
مرسی خاله جون شمام ستایش جونو ببوس
مامان آريو
19 فروردین 92 13:55
سلام عزيز دلم
سال نو مبارك خوشگلم
انگاري خيلي به هيلدا جونم خوش گذشته
خاله جون عكسات خيلي خوشگل شدن
قربون غذا خوردنت برم پرنسس كوچولو
ميبوسمت خاله جون


سلام عزیزم . مرسی سال نو شمام مبارک
اره به هیلدا که خیلی خوش گذشت
مرسی خاله جون
رها
21 فروردین 92 1:49
ااااااااااااای جون دلم عیدت مبارم هیلدای زیباااااااااااااااا خاله جون چقدر نانازی و جیگرشددددددددددی



مرسی خاله جون
عمه اریسا کوشمولو
21 فروردین 92 22:53
ناااااااازی عزیزم ...میبوسمت خاله جون خیلی بامزه ای ماشالله


مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
23 فروردین 92 20:06



سارا (مامان درسا)
24 فروردین 92 13:36
ای جون دلم
ایشالا همیشه به سفر و خوشی
خوشم میاد که ما دخترا نمیتونیم از خانواده خودمون جدا بشیم
منم هر جا میرم اگه مامانم اینا نباشن بالاخره به هم می پیوندیم ...
هههه
ببوس این خوشتیپ شیطون منو



مرسی خاله سارا جووونم
ههه اره واقعا راس میگی سارا جونم
عشق منم ببوس یه عالمه
خاله نرگس
28 فروردین 92 23:19
عزیزدلم 15 ماهگیت مبارک. این خاله مهربونت که هنوز آپ نکرده. از صبح چندبار اومدیم. عیب نداره خاله ای گرفتاره درس و مشقه. شاد باشید کنار هیلدا جون. عشقمو ببوسین زیادها. یه عالمه برای خاله یاسی مهربون و سمیه نازنین


مرسی خاله جون
خاله حالم از صبح بد بود عصرم کلاس داشتم اصلا دیگه وقت نکردم
یه عالمه میبوسمتون