هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

هیلدا در تولد مامانی

1391/4/12 12:23
4,084 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد مامان سمیه بود اینم عکسای هیلدا جونم

کلی هم خوش گذشت جاتون خالی

اول کیک تولد سمیه

حالا پرنسس هیلدا شکوفه ی درخت هلوووووو

بقیه عکساشم تو ادامه مطلبه :

اقا اومدیم یه عکس بگیریم مگه نگاه میکرد هرکی هرچی شکلک بلد بود در اورد

ولی خانوم شیفته ی کفشش شده و چشم ازش بر نمیداره

ای وای میز شام یادم رفت

این عکسا برای دیشب نیست ولی در ادامه شیطونی های هیلدا میذارم

وای من همه جوره عاشقتم عشقم نفسمقلب

ماشالا یادتون نرهچشمکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون
12 تیر 91 12:15
عزیزممممم قشنگترین هدیه تولد امسال مامانی
شکوفه ناز و خوشگل

ماشالله




مرسی خاله مهربون
مامان ساینا
12 تیر 91 14:30
ای جانم شکوفه هلویی ،خوردنیه خاله .حق داره خوب کفش به این قشنگی براقم که هست. دوست داره بگیره بخوردش.
خندان. قربون ذوق کردنت من بشم. تیپ زده برا تولد مامانیش.
همین روزها از نی نی لای لای می یاد پایین یاسمن جون.
منم کیییییک خیلی خوشگله. خوشمزم هست دیگه



مرسی خاله .اره قرمزو براق دوست داره.اره یه ماه دیگه قشنگ میاد پایین


اهان بفرمایید کیک
نفس
13 تیر 91 10:40
باز هم تولد سميه جون مبارك
من از اينجا درگير اين كفش قرمزه شدم چه برسه به خوشكل خانوم
قالب جديد هم مبارك خيلي قشنگه


ههههه مرسی خاله .قابل نداره بدم برا اویسا جون .مرسی خاله شاید دوباره قالبو عوض کنم خودم خیلی دوست دارم سیه دوست نداره