هیلداهیلدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
همدم و هومنهمدم و هومن، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

هیلدا پرنسس کوچولوی ما

تولدم

1391/2/19 21:36
872 بازدید
اشتراک گذاری

وای دیروز از صبح سمیه بهم گفت عصر بیا خونمون دوستام میان میخوایم باهم عکس بگیریم منم اماده شدم رفتم یهو تا درو باز کردن دیدم دوستام اونجان و جیغ و تولد مبارکو و حسابی سوپرایز شدم قلبم تند تند میزد ولی کلی خوش گذدشت جا همه خالی مرسی از همه کلی زحمت کشیده بودن مخصوصا مامانم و سمیه و صدف جونم قلبقلبمن عاشق همتونم ماچ

حالا عکسای هیلدا جونم که توی تولدم  خیلی خانوم بود و اهنگ و رقصیدنو کلی دوست داره مخصوصا جلوش وایسی برا اون برقصیقلب

در ادامه مطلب:

حالا عکسای قلت خوردن هیلدامماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساینا
21 اردیبهشت 91 9:03
چه سورپرایز جالبی. دستشون درد نکنه. فکر کنم برای ورودت به سومین دهه زندگی جالب بود
هیلدا جونم که دیگه نگو. قربون غلتیدنت بشه خاله. ماشاله واردی ها. تند تند غلت می زنی.


مرسی عزیزم اره جالب بود.ورود خوبی بود .مرسی خاله
خاله جون
22 اردیبهشت 91 23:31
سلام یاسمن جون... راستی یه سر بزن به این آدرس تا حقایقی رو متوجه بشی من که خیلی ناراحت شدم واقعا که بعضی افراد چقدر .... http://222222.niniweblog.com/post35.php
مامان یاس
23 اردیبهشت 91 13:20
عزززززیزم تولدت مبارک.


مرسي عزيزمروزتون مبارك
مامان ساینا
23 اردیبهشت 91 13:52
یاسمن جون از طرف من به مامان سمیه اولین سال مادر شدنش رو تبریک بگو. انشاله همیشه سالم و شاد کنار هم باشید.


ممنون عزيزم .به شمام تبريك ميگم اولين سال مامان شدنتونو
کودکانه های من
23 اردیبهشت 91 17:55
سلام
یاسی خاله هیلدا شما بودی که پرسیدی؟
آخه آدرس وبت رو نذاشتی،شانسی اینو پیدا کردم امیدوارم خودتون باشین
مریم هست
222222.niniweblog.com
این عکس ها رو پیدا کرده گفت این آدرس سایته
thebrownbrickeroad.com
اگه درست گفته باشم
بعد این سایته که میزنی نمیاد من رفتم تو گوگل و تو یاهو این سایت رو زدم چند تا عکس به زور اومد
بعدش از تو جستجو هم فقط ترجمه سایت اومد
از ترجمه اش فهمیدم این بچه اسمش ماکسوله و فکر کنم مدرسه میره
واقعا خجالت آورهههههههه


سلام اره خودمم رفتم این سایتی که گفتی با فیلترشکن برو تمام عکسای حارثه نه مدرسه نمیره متولد 30 اگست 2010 یعنی نزدیک 2 سالشه. نه من میخوام بدونم این سایتو از کجا پیدا کردن ؟
من که تو شوکم هنوز یعنی اون همه دروووووووووووغ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





کودکانه های من
23 اردیبهشت 91 19:29
فیلتر شکن میخوااااااااااااااام
من هم میخوام ببینم
ظریف دروغ میگفت لا مذهب
من شکم برده آخه کار یه دختر نمیتونه باشه
کاش میشد پیگیری کرد
یه مملکت رو سر کار گذاشته
این سایت رو مریم پیدا کردهههههههه


حتما فیلتر شکن پیدا کن برو ببین

http://thebrownbrickroad.com/
خاله ی دوم هیلدا کوچولو:)))))سعیده
24 اردیبهشت 91 11:29
ما که ادم نبودیم یاسمن خانم بشکنه این دست که نمک نداره


عزیزم تو که عشق منی من منظورم تدارکات بودد
خاله ی دوم هیلدا کوچولو:)))))سعیده
24 اردیبهشت 91 17:19
نمیخوام ناراحت شدم هیلدا جونی این خالت خیلی بی معرفته


ناراحت نشو دوستم من تو رو هوارتا دوشششششششششششت دارم از صدفم بیشتر
mamane hilda
24 اردیبهشت 91 22:38
saeede jooooon in yasamano velesh kon man ashheghetam



ای نامرد ادم فروشششششششششششش .اگه اومدم مواظب هیلی باشم
خاله ی دوم هیلدا کوچولو:)))))سعیده
27 اردیبهشت 91 11:04
سمیه جون منم یه عالمه شما و هیلــــــــــــــــــــــدا رودوســــــــــــــــــــــــــــــت دارم مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


چاپلوس
خاله ی دوم هیلدا کوچولو:)))))سعیده
27 اردیبهشت 91 11:06
سمیه جونـــــــــــــــــــــــی اصن هروقت کاری داشتی خودم درخدمتتم به این یاسمن نگو


بشکنه این دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
mamane hilda
29 اردیبهشت 91 9:30
mamane hilda
29 اردیبهشت 91 9:36
:ina male shomast saeede joooonam